Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prosiłabym o pomoc w temacie zamówienia c711b945-9559-11ef-93f4-b3cc4b613eff
Nie mogę wygenerować etykiety DPD do punktu odbioru (Komunikat: Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych przesyłek).
@DziuplaZZ przykro mi, ale nie wyszukuję takiego zamówienia. Możesz podać numer tego punktu lub prawidłowy numer zamówienia?
@DziuplaZZ weryfikuję sprawę. Wrócę z informacjami.
@DziuplaZZ Nasz doradca już skontaktował się z DPD i z Tobą w zgłoszeniu 45744019.
Dziękuję
@N_Nitka28 korzystając, że ktoś poruszył temat, czy moglibyście w końcu przekazać odpowiedniemu działowi, żeby wyłączyli widoczność nieaktywnych punktów odbioru kupującym? Nie przesadzając, codziennie wpadają nam takie 2-3 zamówienia, gdzie punkty są nieaktywne, co najczęściej zdarza się przy zamówieniach zagranicznych.
Wyprzedzając pytanie - tak, proponujemy zmianę punktu, ale w większości przypadków kolejny najbliższy punkt znajduje się 20km dalej, więc nie dziwię się ze klienci rezgynują z zamówienia. Wyłączcie niedostępne punkty, to chociaż kupujący sami zdecydują się na dostawę na adres.
Cześć, @ABC-uroda_pl. Proszę, podaj przykładowe numery zamówień. Zajmiemy się tym.