Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o interwencje , nie można wygenerować etykiety nadawczej - wyskakuje błąd przetwarzania, nie poprawne dane odbiorcy , dane odbiorcy są poprawne . wiecznie jest problem z tą pocztą niech w końcu ktoś się tym zajmie konkretnie .
czy ktoś może się tym zająć ?
moderatorka la_nika proszę o interwencję
@agata19802 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
c75b9e80-93fe-11ed-9b63-9dc416534abd - numer zamówienia , data 14.01.2023r.
Moderatorka la_nika , podałam numer zamówienia - bardzo proszę sprawdzić .
nie mogę nadać paczki przez kurier poczta w smart , proszę o interwencję , dane odbiorcy poprawne wyskakuje błąd adresu - nie poprawne dane odbiorcy.
@agata19802 napisz proszę jakiego zamówienia to dotyczy.
@agata19802 poproszę Cię jeszcze o cierpliwość konsultuję ten problem.
Czy możesz przesłać jeszcze zrzut ekranu z komunikatem jaki pojawi się podczas próby nadania przesyłki?
@agata19802 okej 🙂 Edytuj proszę adres odbiorcy już na formularzu wysyłki - dodaj proszę spację między nazwą ulicy a numerem budynku. To powinno rozwiązać problem, daj proszę znać, czy udało Ci się nadać przesyłkę.
Ślicznie dziękuję , spacja miedzy nazwą ulicy a numerem budynku pomogła - etykieta wygenerowana . dziękuję pozdrawiam 🙂
@agata19802 super 🙂 Dziękuję za potwierdzenie, że już wszystko działa!