Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie mogę wznowić aukcji np oferta 14114030933 Ponawiam proces jest zakończony ale aukcji nie ma.
co jest powodem?
tak, innych zakończonych też nie mogę wznowić
Prawdopodobnie powodem jest to:
"Nie wystawisz kolejnej oferty z tym produktem. W tej kategorii możesz przyłączyć max 5 ofert do jednego produktu. Znajdź inny produkt w Katalogu lub dodaj nowy."
Też mam ten sam problem odnośnie aukcji nr 12927132325 i wielu innych aukcji.
Czy Allegro może nam pomóc? Nie wyobrażam sobie tworzyć kilkuset nowych produktów gdzie numer EAN jest taki sam do każdego z nich.
@brisk-eu @CarpolSklep w przypadku obu tych ofert powód zakończenia to empty_stock, czy wznawiając oferty zaktualizowaliście ich stan magazynowy?
Poproszę też o potwierdzenie, czy wznowienie w obu przypadkach następowało z poziomu Allegro?
U mnie tak. Stany magazynowe zaktualizowane.
@CarpolSklep ok, dziękuję za informację.
Czy w Twoim przypadku po wznowieniu pojawia się taki sam ekran jak u brisk-eu, czy otrzymujesz komunikat o max. 5 produktach?
Zgłoszę to do Działu technicznego, ale muszę mieć pewność, czy proces wznawiania wygląda u Was tak samo, czy u Ciebie pojawia się komunikat.
U mnie pojawia się taki komunikat:
"Nie wystawisz kolejnej oferty z tym produktem. W tej kategorii możesz przyłączyć max 5 ofert do jednego produktu. Znajdź inny produkt w Katalogu lub dodaj nowy."
tak stany magazynowe zaktualizowane. Jedne aukcje niby ponawia, a inne nie. Nie otrzymuję maila z potwierdzeniem wznowienia aukcji
@CarpolSklep @brisk-eu ok, zgłaszam to do Działu technicznego i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@CarpolSklep @brisk-eu otrzymałam odpowiedź, że w obu przypadkach komunikat o maksymalnie 5 ofertach nie jest błędem.
@brisk-eu pierwsze 3 oferty po weryfikacji są połączone z tym samym produktem:
https://allegro.pl/oferta/
https://allegro.pl/oferta/
https://allegro.pl/oferta/
@CarpolSklep tak samo:
https://allegro.pl/oferta/
https://allegro.pl/oferta/
https://allegro.pl/oferta/
Tak, tylko że zakupując zaprawki od producenta mam je na jednej pozycji na fakturze.
Wszystkie zaprawki od tego producenta mają taki sam kod kreskowy, różni ich jedynie oznaczenie kolorystyczne.
Jednak takich zaprawek mam kilkaset odcieni. Naprawdę do każdej z nich mam teraz tworzyć osobny produkt? Skąd wezmę kod EAN, który jest wymagany przy produktach nowych?
@CarpolSklep producent powinien nadać im różne kody EAN, czy możesz podesłać zdjęcia na adres spolecznosc@allegro.pl na którym widoczne będzie, że różne produkty mają ten sam kod EAN? Dowiem się, czy jesteśmy w stanie coś tutaj poradzić, czy konieczne będzie zgłoszenie się do producenta.
Przesłaliśmy na podanego maila kartę charakterystyki tych zaprawek.
Pozdrawiamy. CarpolSklep
@CarpolSklep dziękuję za wiadomość e-mail. Wynika z tej karty, że powinien to być jeden produkt i jedna oferta: Zaprawka akrylowa (różne kolory), lakier bezbarwny, a kolor (Numer katalogowy producenta) kupujący mogą podawać przez wiadomość do zakupu.
Tak, tylko że:
• jak każda zaprawka ma osobną aukcję to kupujący widzą ile sztuk danej zaprawki jest jeszcze dostępnych
• w naszych ofertach widać zaprawki, które rzeczywiście mamy na miejscu dzięki czemu kupujący mogą spodziewać się szybkiej wysyłki
• z uwagi na bardzo szeroki asortyment zaprawek u producenta nie sprzedajemy wszystkich kolorów. Już nie raz się zdarzało, że klient zakupił zaprawkę, a w wiadomości pisać oznaczenie jakiego nie mieliśmy w sprzedaży. Do kogo wówczas są pretensje? Ano do sprzedawcy.
Dlatego tego rozwiązania sobie nie wyobrażam.
Ponadto dochodzi to też problem taki, że zdjęcie na miniaturze nie przedstawia zakupionego produktu, co jest niezgodne z regulaminem.
@CarpolSklep oki, dziękuję! Skonsultuję to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
Czy nie można po prostu zrobić wyjątku od reguły podpięcia 5 aukcji pod jeden produkt?
@CarpolSklep decyzja nie należy do mnie, poproszę Cię o cierpliwość, gdy otrzymam odpowiedź w tej sprawie, dam znać!
@CarpolSklep przykro mi, jednak otrzymałam informację, że każdy kolor powinien mieć inny kod EAN, więc jedyne co mogę poradzić, to abyś skontaktował się z producentem, aby nadał osobne kody EAN dla wszystkich produktów.