anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę zmienić imienia i nazwiska do wypłat środków PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
ChatStresser
#9 Pomysłodawca#

Konto tworzyłem kilka lat temu i dopiero teraz zobaczyłem, że podałem całkowicie inne dane, bo nigdy nie podaje swoich prawdziwych w internecie. Piszę, że moje konto jest zweryfikowane tylko jakim cudem, skoro nigdy nie robiłem przelewu na te wymyślone Imie i Nazwisko, tylko jeżeli już to robiłem to z moich realnych danych.

 

Mój wniosek o zmianę imienia i nazwiska jest odrzucany. I co ja mam teraz zrobic? Mam juz na koncie kilka wiekszych wplat.

 

Spoiler

Otrzymaliśmy od Ciebie wniosek o zmianę danych w związku z błędnie podanymi danymi. Musieliśmy go odrzucić z powodu niedozwolonej zmiany danych.

W przypadku zmiany stanu cywilnego dopuszczamy jedynie zmianę nazwiska. Nasz Regulamin nie pozwala zmienić właściciela konta. Możesz przepisać konto na małżonka wybierając powód: "Zmiana użytkownika konta na małżonka".

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@ChatStresser Cześć 🙂 Napisz do nas przez ten formularz i dokładnie opisz całą sytuację. Przed sprzedażą na Allegro powinieneś zweryfikować dane, które wprowadziłeś w ustawieniach konta. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
ChatStresser
#9 Pomysłodawca#

Witaj, skoro moge sprzedawac to najwidoczniej musialem weryfikowac sprzedaz. I skoro przeszlo to na zmyslone imie/nazwisko to musialo dojsc do jakiejs blednej weryfikacji, bo przelew na zlotowke jezeli byl robiony to tylko i wylacznie z mojego konta, ktore nie uleglo zmianie. A tak jak pisalem personalia na koncie bankowym mam calkowicie inne niz te niby 'zweryfikowane'. 

Konto mam juz ponad 5 lat, nie pamietam jak kiedys wygladala weryfikacja sprzedazy i czy faktycznie wplacalem te zlotowke, ale mozliwe ze kiedys weryfikowali bez przelewu bankowego i dlatego tak zostalo? Albo tak jak pisalem doszlo do blednej weryfikacji. Pozniej napisze prywatnie na allegro, ale myslalem ze tutaj dowiem sie nieco wiecej. Normalnie nie robil bym problemu, zalozylbym po prostu nowe konto, tylko problem polega na tym, ze na PayU zebralo mi sie juz spora suma pieniedzy przez taki czas, dopiero dzisiaj chcialem zweryfikowac wyplaty i domyslnie jest caly czas zmyslone Imie i Nazwisko, a jak probuje je zmienic to odrzucaja moj wniosek...

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@ChatStresser Na Twoim koncie nie widzę pozytywnej decyzji weryfikacyjnej przeprowadzonej przez Operatora ani nawet próby weryfikacji w ostatnim czasie. Taką weryfikację przeprowadzisz w zakładce Ustawienia wypłat (ale dopiero wtedy, kiedy Twoje dane zostaną poprawione). 

Jeśli masz na myśli zwykłą aktywację konta, to konto jest automatycznie aktywowane również w momencie opłacenia zakupów przez Allegro Finanse. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
ChatStresser
#9 Pomysłodawca#

Juz tlumacze o co chodzi, w sekcji wyplat, zeby zrobic wyplate moich srodkow z PayU musze zweryfikowac wyplaty. Ale domyslnie jest falszywe imie i nazwisko, ktore nie nalezy do mnie, bo konto mialo kiedys sluzyc tylko do zakupow (a nie lubie podawac swoich prawdziwych danych wtedy kiedy to nie jest niezbedne.) I teraz tak adres + numer konta domyslnie wpisane sie zgadza, tylko jedynie to imie i nazwisko jest fikcyjne. A jak klikam zmien to przekierowuje mnie do sekcji zmiany personaliow, tylko tam nie ma mozliwosci zmiany swojego imienia/nazwiska w takich przypadkach jak ja - dlatego mi odrzucaja wnioski o zmiane. Sa jedynie 4 powody, ale takie jak zmiana stanu cywilnego itp, a to mnie w ogole nie tyczy...

 

Wiec przeciez to jest jakis absurd, kiedys wpisalem sobie od tak jakies zmyslone imie i nazwisko i co juz nie moge go zmienic? Co z moimi srodkami? W zalaczniku wysylam screena jak to wyglada u mnie.1121.png

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@ChatStresser  Takich danych nie zmienisz od ręki w ustawieniach konta, musisz się do nas zgłosić w wiadomości prywatnej (możesz skorzystać z tego formularza: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6a7ab6d0-2364-4a46-86ff-3aafcca487ab&subjectId=2aad59dd-2...).  Widzę, że już to zrobiłeś, dlatego poczekaj proszę na odpowiedź mejlową. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów