Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@fhpiatka Cześć, czy w danych adresowych nie ma znaków typu "%1$s"? Czy dane są zapisane alfabetem łacińskim?
Sprawdź to, a jeśli problem wciąż będzie występował, to podaj numer tego zamówienia
Taki jest komunikat ale ja nie mogę odszukać nieprawidłowych znaków....
Gdzie jest podany numer zamówienia?
@fhpiatka W szczegółach zamówienia w zakładce Zamówienia
105183487
Może to być także spacja- przerwa miedzy np kodem.
@fhpiatka To nie jest numer zamówienia, to nie jest też nawet numer oferty.
Małe s zastąpiłem S ale też nie pomogło...
@fhpiatka Czy chodzi o zamówienie 2ebd1c70-eac0-11ee-86f0-79eb67fe6dea? Spróbuj zamiast Kráľova napisać Kralova
Zmieniłem - nadal pojawia się ten sam komunikat.....
2ebd1c70-eac0-11ee-86f0-79eb67fe6dea?sellerId=105183487
@fhpiatka To jest zamówienie, o którym pisałam wyżej. W danych kupującego popraw słowo "Kráľova" na "Kralova".
Poprawiłem i nic to nie daje.....
@fhpiatka Prześlij zrzuty ekranu na spolecznosc@allegro.pl (i w treści wiadomości podaj link do tego wątku)
@fhpiatka Cześć, potwierdzam otrzymanie zrzutu i wracam z odpowiedzią. W nazwie właściciela konta bankowego, które wprowadzasz przy zakupach za pobraniem, masz znak "". Chodzi dokładnie o słowo "PIĄTKA" w cudzysłowie.
Dziękuje za podpowiedz. Czyli musze zmienić dane konta?
Taka zmiana to kilka dni czekania na potwierdzenie
@fhpiatka Tak, musisz poprawić te dane. Jeśli chodzi o nadanie paczki, to spróbuj ją nadać poza Wysyłam z Allegro
Bardzo dziękuję za pomoc.
Problem został rozwiązany