Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wyskakuje komunikat przy każdej paczce
Błąd przetwarzania
Przewoźnik nie obsługuje podanego kodu pocztowego
Zacznij od sprawdzenia: czy Twój kod pocztowy jest w bazie kodów pocztowych Poczty Polskiej. Znajdziesz go w Książce adresowej Wysyłam z Allegro, która jest dostępna w Ustawieniach zamówień.
ja wysyłam od 2 lat - wiec nie jestem swieżakiem adres i kod bez zmian - zreszt a juz konsultant allegro to sprawdzał - wszystko sie zgadza - jest jaki bład po stronie allegro lub UPS
@4Msklep Cześć 🙂 Rzeczywiście odnotowaliśmy zgłoszenia dotyczące usług UPS. Trwają prace nad usunięciem usterki. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości i przepraszam za utrudnienia.
JAK ZREKOMPENSUJECIE NAM OPÓŹNIENIA PACZEK NIE z WINY SPRZEDAWCY tylko waszej
@4Msklep W sprawie rekompensaty napisz przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=44362df6-b15a-4eac-a24c-c534495b1bda&subjectId=2d542135-a...
kto poinformuje klientów ze jest AWARIA na allegro po waszej stronie z paczkami UPS - będa opóźnienia w doreczeniach
DALEJ NIE DZIAŁA !!!!!!!!!!!!!!!
dlaczego nadal nie działa ???
@4Msklep Przykro mi, ale nie jestem w stanie udzielić Ci szczegółowej odpowiedzi na to pytanie. problem jest po stronie UPS i trwają prace naprawcze.
to wycofajcie UPS allegro - ma bardzo złe opinie - wprowadźcie gls zamiast ups - ups najwiesze dziadostwo