anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie odebrana paczka inpost a klient chciałby dokonać zwrotu.

PanChytrusek
#10 Popularyzator#

Przed świętami klient zakupił u mnie produkt który został poprawnie wysyłany, lecz nie udało mu się go odebrać na czas i paczka aktualnie do mnie wraca. Dzisiaj skontaktował się ze mną i spytał czy jest możliwość zwrócenia tego towaru całkowicie aby go ponownie nie odsyłać do niego. Co w takiej sytuacji? Mieści się w 14 dniach do zwrotu lecz fizycznie nie posiada produktu. Czy może w tym momencie dokonać zwrotu nie mając co odesłać? Jeżeli tak to jak?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg#

@PanChytrusek widzę ,że nick w dalszym ciągu kontrowersyjny , .... co do zwrotu - jeśli Tobie to nie przeszkadza nie ma przeciwwskazań , wybiera tylko w karcie zwrotu wysyłkę własną , oddajesz kasę i występujesz o zwrot prowizji .

oznacz moderatorów

PanChytrusek
#10 Popularyzator#

@mdrogeria Niestety nick już taki chyba pozostanie 😅. Przeszkadzać mi może lecz jako mój klient ma prawo do takiej decyzji.

oznacz moderatorów

PanChytrusek
#10 Popularyzator#

A w przypadku gdyby chciał ponowną wysyłkę to kto ponosi koszt ponownego nadania?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@PanChytrusek opłata ponownego nadania leży po jego stronie , ale możesz zdecydować inaczej , jeśli Ci się to kalkuluje możesz ten koszt wziąć na siebie .

oznacz moderatorów

PanChytrusek
#10 Popularyzator#

Tylko w jaki sposób klient może dokonać opłaty za tą wysyłkę?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@PanChytrusek przez funkcję ,, dopłać ,, w szczegółach zamówienia lub na Twoje konto .

oznacz moderatorów

PanChytrusek
#10 Popularyzator#

I wszystko jasne. Dzięki!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywiście że może wystarczy ze kliknął zwrot w zakładce "Moje zakupy" jak paczkomat to zwracasz mu koszt zakupu +najtańsza wysyłka w ofercie o il nie miał darmowej dostawy.

oznacz moderatorów