Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed świętami klient zakupił u mnie produkt który został poprawnie wysyłany, lecz nie udało mu się go odebrać na czas i paczka aktualnie do mnie wraca. Dzisiaj skontaktował się ze mną i spytał czy jest możliwość zwrócenia tego towaru całkowicie aby go ponownie nie odsyłać do niego. Co w takiej sytuacji? Mieści się w 14 dniach do zwrotu lecz fizycznie nie posiada produktu. Czy może w tym momencie dokonać zwrotu nie mając co odesłać? Jeżeli tak to jak?
@PanChytrusek widzę ,że nick w dalszym ciągu kontrowersyjny , .... co do zwrotu - jeśli Tobie to nie przeszkadza nie ma przeciwwskazań , wybiera tylko w karcie zwrotu wysyłkę własną , oddajesz kasę i występujesz o zwrot prowizji .
@mdrogeria Niestety nick już taki chyba pozostanie 😅. Przeszkadzać mi może lecz jako mój klient ma prawo do takiej decyzji.
A w przypadku gdyby chciał ponowną wysyłkę to kto ponosi koszt ponownego nadania?
@PanChytrusek opłata ponownego nadania leży po jego stronie , ale możesz zdecydować inaczej , jeśli Ci się to kalkuluje możesz ten koszt wziąć na siebie .
Tylko w jaki sposób klient może dokonać opłaty za tą wysyłkę?
@PanChytrusek przez funkcję ,, dopłać ,, w szczegółach zamówienia lub na Twoje konto .
I wszystko jasne. Dzięki!
Oczywiście że może wystarczy ze kliknął zwrot w zakładce "Moje zakupy" jak paczkomat to zwracasz mu koszt zakupu +najtańsza wysyłka w ofercie o il nie miał darmowej dostawy.