anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie odebrana paczka z produktem personalizowanym.

nameypl
#7 Wielbiciel#

Klient kupił u nas produkt personalizowany. (Taki który nie podlega odstąpieniu od umowy) Paczka została wysłana smartem do paczkomatu, ale nie została odebrana. Paczka wraca do nas a klient zgłasza zwrot i chce zwrotu pieniędzy. Co zrobić w tym przypadku? Nie chcemy ponosić kolejnych kosztów wysyłki smart.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg#

@nameypl  masz ograniczenie zwrotu w zakładce zwroty !!! to napisz klientowi i poproś o wpłatę na ponowną wysyłkę lub odebranie paczki osobiście 🙂

Art. 38. 1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

3 w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

Więc chcieć zwrotu kasy to może se 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

nameypl
#7 Wielbiciel#

Klient jest „sprytny” i chce żebyśmy anulowali i zwrócili pieniądze a on znów zamówi, żeby nie płacić za przesyłkę „smart ma za darmo”. Co jeśli nie zamówi ponownie i co z kosztem dodatkowej wysyłki smart poniesionej przez nas?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nameypl to napisz mu niech pierw kupi i wyślij a za to co wróciło zlecisz zwrot po wysłaniu 😄

A dopłaty do smart nie odzyskasz 😞 możesz się też uprzeć żeby opłacił wysyłkę  🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

nameypl
#7 Wielbiciel#

A co z opłata która poniesiemy za kolejnego smarta? 😛

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nameypl też w plecy, policz co i jak i czy sens walczyć itp. i podejmij decyzję 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@nameypl Widać że kupujacy może "kombinować", zaproponuj że wyślesz to samo zamówienie na swój koszt, wtedy masz pewność a jak zgodzisz się na anulowanie to...????

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

To zawsze problem, musisz coś z tym zrobić, uprzeć się i odesłać na jego koszt, odesłać na swój koszt, wezwać go do odbioru albo zwrócić kasę i stracić.

oznacz moderatorów