Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił u nas produkt personalizowany. (Taki który nie podlega odstąpieniu od umowy) Paczka została wysłana smartem do paczkomatu, ale nie została odebrana. Paczka wraca do nas a klient zgłasza zwrot i chce zwrotu pieniędzy. Co zrobić w tym przypadku? Nie chcemy ponosić kolejnych kosztów wysyłki smart.
@nameypl masz ograniczenie zwrotu w zakładce zwroty !!! to napisz klientowi i poproś o wpłatę na ponowną wysyłkę lub odebranie paczki osobiście 🙂
Art. 38. 1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3 w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
Więc chcieć zwrotu kasy to może se 🙂
Klient jest „sprytny” i chce żebyśmy anulowali i zwrócili pieniądze a on znów zamówi, żeby nie płacić za przesyłkę „smart ma za darmo”. Co jeśli nie zamówi ponownie i co z kosztem dodatkowej wysyłki smart poniesionej przez nas?
@nameypl to napisz mu niech pierw kupi i wyślij a za to co wróciło zlecisz zwrot po wysłaniu 😄
A dopłaty do smart nie odzyskasz 😞 możesz się też uprzeć żeby opłacił wysyłkę 🙂
A co z opłata która poniesiemy za kolejnego smarta? 😛
@nameypl też w plecy, policz co i jak i czy sens walczyć itp. i podejmij decyzję 🙂
@nameypl Widać że kupujacy może "kombinować", zaproponuj że wyślesz to samo zamówienie na swój koszt, wtedy masz pewność a jak zgodzisz się na anulowanie to...????
To zawsze problem, musisz coś z tym zrobić, uprzeć się i odesłać na jego koszt, odesłać na swój koszt, wezwać go do odbioru albo zwrócić kasę i stracić.