Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam
1.zgodnie z polskim prawem nie odebranie paczki nie zwalnia kupującego z wywiązania się z umowy kupna sprzedaży i dlaczego nie mamy żadnych instrumentów żeby zmusić kupującego do uregulowania kosztów powrotu paczki, dlaczego allegro nie dolicza kosztów do jego rachunku i nie przestrzega w tym wypadku prawa polskiego bo to kupujący kupuje z obowiązkiem zapłaty?
2.gdzieś tam w konfiguracji widziałem możliwość zaznaczenia takiej opcji nie przyjmuję zwrotów pobraniowych , co to znaczy? co mi to da jak to zaznaczę ?
3. czy oprócz zwrotu prowizji za sprzedany przedmiot mogę się jeszcze czegoś domagać od allegro celem rekompensaty, np zwrotu kosztów dopłąty do smarta?
handluję na allegro rok cały czas uczę się czegoś nowego, dzięki za pomoc pozdrawiam wszystkich polskich przedsiębiorców męczenników