anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymuję wypłat z Allegro mimo przesłania skanu nowego dowodu osobistego.

bilaboo
#7 Wielbiciel#

Otrzymałem informację o zablokowaniu wypłat jeśli nie prześlę skanu dowodu osobistego. Ponieważ kończyła mi się ważność dowodu wymieniłem go na nowy. Przesłałem skan dowodu do Allegro lecz mimo to nadal od dłuższego czasu nie otrzymuję wypłat. Kiedy nastąpi weryfikacja moich danych i otrzymam zaległe wypłaty ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg#

@bilaboo kilka dni trwa weryfikacja, a czy dane konta allegro - bankowego - dowodu są identyczne ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bilaboo skonsultujemy tę sprawę z operatorem, poproszę Cię o cierpliwość, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bilaboo otrzymałam odpowiedź, że nie mamy Twojego przelewu weryfikacyjnego, dlatego poproszę Cię o wykonanie go w tej zakładce. Jeśli już to zrobiłeś, a nie jest to widoczne w naszym systemie, prześlij proszę potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bilaboo
#7 Wielbiciel#

Przelew wysłałem niezwłocznie. Nadal nie otrzymuję wypłat. Allegro zalega ich już kilkanaście. Zaczynam wątpić w biurokrację Serwisu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bilaboo poproszę Cię w taki razie o przesłanie potwierdzenia tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl. Skonsultujemy sprawę z operatorem płatności. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bilaboo
#7 Wielbiciel#

Potwierdzenie wysłane na podany adres mailowy.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bilaboo dziękuję! Otrzymałam e-mail, z potwierdzenia wynika, że przelew został wykonany do operatora Przelewy24, natomiast środki są u operatora PayU i to te wypłaty są wstrzymane, dlatego zleć proszę przelew w części poświęconej operatorowi PayU w tej zakładce

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów