Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem informację o zablokowaniu wypłat jeśli nie prześlę skanu dowodu osobistego. Ponieważ kończyła mi się ważność dowodu wymieniłem go na nowy. Przesłałem skan dowodu do Allegro lecz mimo to nadal od dłuższego czasu nie otrzymuję wypłat. Kiedy nastąpi weryfikacja moich danych i otrzymam zaległe wypłaty ?
@bilaboo kilka dni trwa weryfikacja, a czy dane konta allegro - bankowego - dowodu są identyczne ?
@bilaboo skonsultujemy tę sprawę z operatorem, poproszę Cię o cierpliwość, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@bilaboo otrzymałam odpowiedź, że nie mamy Twojego przelewu weryfikacyjnego, dlatego poproszę Cię o wykonanie go w tej zakładce. Jeśli już to zrobiłeś, a nie jest to widoczne w naszym systemie, prześlij proszę potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl
Przelew wysłałem niezwłocznie. Nadal nie otrzymuję wypłat. Allegro zalega ich już kilkanaście. Zaczynam wątpić w biurokrację Serwisu.
@bilaboo poproszę Cię w taki razie o przesłanie potwierdzenia tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl. Skonsultujemy sprawę z operatorem płatności.
Potwierdzenie wysłane na podany adres mailowy.
@bilaboo dziękuję! Otrzymałam e-mail, z potwierdzenia wynika, że przelew został wykonany do operatora Przelewy24, natomiast środki są u operatora PayU i to te wypłaty są wstrzymane, dlatego zleć proszę przelew w części poświęconej operatorowi PayU w tej zakładce.