anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie potrafię zwrócic wpłaty za zwrócony towar

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

 

nie udaje mi sie dokonać zwrotu wpłaty, pierwszy komunikat był taki że nie mam środków na koncie i zawsze wtedy klikam na "wpłać środki" i bezproblemowo robie wpłatę a później klient ją otrzymuje  ale teraz robiąc to samo napierw jest błąd i "proszę spróbować później"  i jak co jakiś czas próbuję to pojawia się info że wpłata została zwrócona
a przecież nie została zwrócona bo sprawdzałem swoje konto bankowe a na formularzu  zwrotu nadal widać że do zwrotu jest 0 zł.
O co chodzi z tym zwrotem ? albo jak wpłacić pieniądze na swoje konto Allegro żeby automatycznie zpstała pobrana kwota zwrotu ?  

 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

Client:35386082
#13 Ambasador#

Posprzątaj pamięć przeglądarki i pliki cookie. Jeżeli możesz sprawdź na innej przeglądarce. Jeżeli nadal nie działa to tylko Allego Ci zostaje - podaj numer zamówienia, obrazków z błędem i poproś Moderatorki o pomoc.

oznacz moderatorów

Client:130480685
#8 Zapaleniec#

Czeka 24godz, mogą śrdoki się uzupełnić.

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

nie sądzę żebym dzisjaj/jutro  sprzedał przedmiot za 600 zł  dlatego chiałbym z banku wpłacić kasę na swoje konto w Allegro,  bez tego formularza zwrotu tylko nie wiem jak 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@ELEKTROMARKET podaj, proszę więcej szczegółów. O jakie zamówienie chodzi? Czy zwrot pieniędzy się powiódł? 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

niestety dzisiaj znowu to samo  a wyczyściłem cookies i pliki przeglądarki, wysłałem w tej sprawie wczoraj zapytanie przez formularz Allegro i czekam na odpowiedź,

może w międzyczasie Pani mi podpowie jak znajde dane do zasilenia swojego  konta Allegro bez użycia formularza zwrotu  ?  

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@ELEKTROMARKET Wysyłam Ci artykuł, w którym jest opisane krok po kroku jak zasilić konto Allegro Finanse. 

Możesz zasilić konto wyłącznie kwotą, której potrzebujesz, żeby zwrócić wpłatę konkretnemu klientowi.

Przykro mi, ale nie widzę żadnego zgłoszenia. Skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz. Możesz wybrać inną metodę kontaktu np. czat z doradcą. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

bo zgłaszałem z drugiego konta "elektroabc" z którego nie mogłem sie zalogować na "gadane"

dlatego żeby było szybciej napisałem z tego konta do którego mam przypisane "gadane"

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@ELEKTROMARKET przykro mi, ale z konta elektroabc także nie widzę zgłoszenia. Skontaktuj się proszę z nami ponownie. Najlepiej z konta, którego dotyczy problem ze zwrotem. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

tak własnie wczoraj zrobiłem i załączyłem screen zamrożonego formularza zwrotu, jak sie nie uda zasilić wg info z podanego artykułu to wyślę dzisiaj pytanie ponownie 

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

niestety wg podlinkowanego artykułu można zwrócić tylko przez formularz na którym mam napisane:

  "Zwrot dla elnowbrody za zamówienie d8170300-c88f-11ef-83fb-a3b97bc96263
Wszystkie pozycje z tego zamówienia zostały w pełni zwrócone. "

a nic nie zostało zwrócone

 

oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

tym razem formularz przeszedł bo mam potwierdzenie mailowe, czekam zatem na rozwiazanie (i mój klient też)

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@ELEKTROMARKET potwierdzam, że zgłoszenie wpłynęło. Doradca już weryfikuje sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

super !

oznacz moderatorów