Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie udaje mi sie dokonać zwrotu wpłaty, pierwszy komunikat był taki że nie mam środków na koncie i zawsze wtedy klikam na "wpłać środki" i bezproblemowo robie wpłatę a później klient ją otrzymuje ale teraz robiąc to samo napierw jest błąd i "proszę spróbować później" i jak co jakiś czas próbuję to pojawia się info że wpłata została zwróconaa przecież nie została zwrócona bo sprawdzałem swoje konto bankowe a na formularzu zwrotu nadal widać że do zwrotu jest 0 zł.O co chodzi z tym zwrotem ? albo jak wpłacić pieniądze na swoje konto Allegro żeby automatycznie zpstała pobrana kwota zwrotu ?
Posprzątaj pamięć przeglądarki i pliki cookie. Jeżeli możesz sprawdź na innej przeglądarce. Jeżeli nadal nie działa to tylko Allego Ci zostaje - podaj numer zamówienia, obrazków z błędem i poproś Moderatorki o pomoc.
Czeka 24godz, mogą śrdoki się uzupełnić.
nie sądzę żebym dzisjaj/jutro sprzedał przedmiot za 600 zł dlatego chiałbym z banku wpłacić kasę na swoje konto w Allegro, bez tego formularza zwrotu tylko nie wiem jak
@ELEKTROMARKET podaj, proszę więcej szczegółów. O jakie zamówienie chodzi? Czy zwrot pieniędzy się powiódł?
niestety dzisiaj znowu to samo a wyczyściłem cookies i pliki przeglądarki, wysłałem w tej sprawie wczoraj zapytanie przez formularz Allegro i czekam na odpowiedź,
może w międzyczasie Pani mi podpowie jak znajde dane do zasilenia swojego konta Allegro bez użycia formularza zwrotu ?
@ELEKTROMARKET Wysyłam Ci artykuł, w którym jest opisane krok po kroku jak zasilić konto Allegro Finanse.
Możesz zasilić konto wyłącznie kwotą, której potrzebujesz, żeby zwrócić wpłatę konkretnemu klientowi.
Przykro mi, ale nie widzę żadnego zgłoszenia. Skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz. Możesz wybrać inną metodę kontaktu np. czat z doradcą.
bo zgłaszałem z drugiego konta "elektroabc" z którego nie mogłem sie zalogować na "gadane"
dlatego żeby było szybciej napisałem z tego konta do którego mam przypisane "gadane"
@ELEKTROMARKET przykro mi, ale z konta elektroabc także nie widzę zgłoszenia. Skontaktuj się proszę z nami ponownie. Najlepiej z konta, którego dotyczy problem ze zwrotem.
tak własnie wczoraj zrobiłem i załączyłem screen zamrożonego formularza zwrotu, jak sie nie uda zasilić wg info z podanego artykułu to wyślę dzisiaj pytanie ponownie
niestety wg podlinkowanego artykułu można zwrócić tylko przez formularz na którym mam napisane:
"Zwrot dla elnowbrody za zamówienie d8170300-c88f-11ef-83fb-a3b97bc96263
Wszystkie pozycje z tego zamówienia zostały w pełni zwrócone. "
a nic nie zostało zwrócone
tym razem formularz przeszedł bo mam potwierdzenie mailowe, czekam zatem na rozwiazanie (i mój klient też)
@ELEKTROMARKET potwierdzam, że zgłoszenie wpłynęło. Doradca już weryfikuje sprawę.
super !