Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przychodzi email o sprzedazy przedmiotu jak i dodatkowe dwa jesli klient wybierze wplate.
Ale nie przychodza emaile o wybraniu opcji za pobraniem.
I tak chyba od wczoraj...
@zielonybonzaj @mariuszposylek Cześć, dzięki za sygnały! Czy mogę Was prosić o przykładowe numery zamówień, dla których nie dotarły do Was mejle o wybraniu opcji za pobraniem? Sprawdzimy co się dzieje
[AKTUALIZACJA, 15:33]
@zielonybonzaj @klarksonas @eszopcom @mariuszposylek Wgraliśmy poprawkę, powiadomienia mejlowe powinny już być dostarczane bez problemów. Wielkie dzięki za zgłoszenia 🙂
a8535370-e6f2-11ec-b5ec-43ed74d61b39
307639a1-e696-11ec-b989-6d1f093fb51b
f69bb351-e63f-11ec-a849-818f255013ec
mam tak samo
to samo np:
7071d1d1-e6fb-11ec-b2ba-bfab73a09df8
0c6da112-e6f5-11ec-af9c-675815827947
a5bae1d2-e690-11ec-b5ec-43ed74d61b39
i pewnie 40-50 innych z wczoraj i dzisiaj