Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zrobiłem dziś import zamówień z allegro przez dpd jak zwykle patrzę po południu i widzę że nie przypisało mi numerów wysyłek do paczek oraz wszystkie zamówienia nadal są z stanem NOWE a powinno się automatycznie zmienić na WYSŁANE ponieważ mam wykupiony abonament. Proszę o reakcje ponieważ spadną mi statystyki za nie terminową wysyłkę oraz ludzie będą pewnie mieć pretensję dlaczego nie widzą swojej paczki.
@FHU_IBAG, czy możesz podać numery zamówień, których to dotyczy? Korzystasz z Wysyłam z Allegro, czy z managera przesyłek?
Loguje się na stronę dpd i wchodzę w zakładkę importuj z allegro , numery zamówień to numer listu przewozowego po którym można wyszukać paczkę ?
@FHU_IBAG Nie dostaliśmy sygnałów, aby występowały problemy z importem danych, dlatego w takiej sytuacji, jeśli korzystasz ze strony DPD, najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z nimi.
Mam to samo. Do tej pory wszystko było zawsze ok.
@Zbychu18 Korzystasz z Wysyłam z Allegro czy ze strony DPD?
Ze strony DPD
2 osoby mają taki problem proszę o interwencję dobrze wiecie że dpd ma to w nosie. Przypominam że dziś wpłynęły nowe zamówienia i jest ten sam problem a statystyki nam spadają
e99062c1-ce88-11eb-b44c-55e056d8ae8a
74e36be1-ce7c-11eb-b3a5-677c973318da
b16d44b1-ce17-11eb-bdc9-9be788cf5b1b
e0171a11-ce09-11eb-b195-53e3edbd688a
Teraz już numery są, bo wklepałem ręcznie
@Zbychu18 Dziękuję, ale potrzebujemy przykładów, gdzie problemy nadal występują. Jeśli dodałeś ręcznie numery przesyłek nie będziemy mogli zweryfikować tej sytuacji.
@FHU_IBAG Bardzo Ci dziękuję za zrzut, skonsultowałam Twój problem z naszym zespołem technicznym, ale zalecenia pozostają bez zmian. W kwestii tego błędu skontaktuj się proszę bezpośrednio z DPD, po naszej stronie wszystko działa prawidłowo.