anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie przypisało mi numerów wysyłek

FHU_IBAG
#9 Pomysłodawca#

Witam zrobiłem dziś import zamówień z allegro przez dpd jak zwykle patrzę po południu i widzę że nie przypisało mi numerów wysyłek do paczek oraz wszystkie zamówienia nadal są z stanem NOWE a powinno się automatycznie zmienić na WYSŁANE ponieważ mam wykupiony abonament. Proszę o reakcje ponieważ spadną mi statystyki za nie terminową wysyłkę oraz ludzie będą pewnie mieć pretensję dlaczego nie widzą swojej paczki.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

mr_oma
Moderator
Moderator

@FHU_IBAG, czy możesz podać numery zamówień, których to dotyczy? Korzystasz z Wysyłam z Allegro, czy z managera przesyłek?

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

FHU_IBAG
#9 Pomysłodawca#

@mr_oma 

Loguje się na stronę dpd i wchodzę w zakładkę importuj z allegro , numery zamówień to numer listu przewozowego po którym można wyszukać paczkę ?

oznacz moderatorów

FHU_IBAG
#9 Pomysłodawca#

@mr_oma 

To są nr paczek  z 2 kont i na 2 mam ten sam problem

IMG20210617063256.jpg

IMG20210617065001.jpg

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@FHU_IBAG Nie dostaliśmy sygnałów, aby występowały problemy z importem danych, dlatego w takiej sytuacji, jeśli korzystasz ze strony DPD, najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się bezpośrednio z nimi. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Zbychu18
#8 Zapaleniec#

Mam to samo. Do tej pory wszystko było zawsze ok.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Zbychu18 Korzystasz z Wysyłam z Allegro czy ze strony DPD? 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Zbychu18
#8 Zapaleniec#

Ze strony DPD

oznacz moderatorów

FHU_IBAG
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ 

@mr_oma 

2 osoby mają taki problem proszę o interwencję dobrze wiecie że dpd ma to w nosie. Przypominam że dziś wpłynęły nowe zamówienia i jest ten sam problem a statystyki nam spadają

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@FHU_IBAG @Zbychu18 Czy moglibyście mi przesłać kilka, przykładowych zamówień (nie numery przesyłek), których dotyczą te problemy? 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Zbychu18
#8 Zapaleniec#

e99062c1-ce88-11eb-b44c-55e056d8ae8a

74e36be1-ce7c-11eb-b3a5-677c973318da

b16d44b1-ce17-11eb-bdc9-9be788cf5b1b

e0171a11-ce09-11eb-b195-53e3edbd688a

 

Teraz już numery są, bo wklepałem ręcznie

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Zbychu18 Dziękuję, ale potrzebujemy przykładów, gdzie problemy nadal występują. Jeśli dodałeś ręcznie numery przesyłek nie będziemy mogli zweryfikować tej sytuacji. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

FHU_IBAG
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_ 

@mr_oma 

Wklejam screen

Screenshot_2021-06-17-13-48-56-07.jpg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@FHU_IBAG Bardzo Ci dziękuję za zrzut, skonsultowałam Twój problem z naszym zespołem technicznym, ale zalecenia pozostają bez zmian. W kwestii tego błędu skontaktuj się proszę bezpośrednio z DPD, po naszej stronie wszystko działa prawidłowo. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów