anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odp.: dyskusja

uEdka
#21 Demiurg#

@xyz96 dyskusja, to dyskusja, a reklamację trzeba zgłosić i odesłać produkt. Nikt nie czyta w myślach sprzedającego. 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: dyskusja

ald-mar1
#8 Zapaleniec#

no ale kupujący towaru oddać nie chce i nie odda a mi jako sprzedającemu tylko opinie zepsuł 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: dyskusja

mdrogeria
#21 Demiurg#

ald-mar1 jeśli chce zostawić towar dla świętego spokoju zaproponuj mu rekompensatę wspominając powtarzam----,, grzecznie wspominając ,,---o ew. usunięciu negatywa .

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: treść komentarza nie prawdziwa

Knowhere
#21 Demiurg#

1. Interpunkcja.
2. Interpunkcja.
3. Interpunkcja.

Ciężko czyta się posty bez niej.

_____________
"Jesteś tu niepotrzebny jak plama na ścianie, wiem że chciałbyś to zmienić a ja znam rozwiązanie"
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Nie zgadzam się z treścią komentarza Kupującego, co mogę zrobić?

mr_oma
Moderator
Moderator

@ald-mar1, zapoznałam się z prowadzoną przez Ciebie Dyskusją. Zaznaczę na samym początku, że Kupujący ma prawo do wystawienia subiektywnej i suwerennej opinii o transakcji.

Ze swojej strony chciałabym dodać, że Twoje odpowiedzi posiadały znamiona emocjonalnego wzburzenia (np. pisanie za pomocą drukowanych liter), co mogło zostać odebrane jako brak chęci do rozwiązania problemu. Ponadto, Kupujący zwrócił uwagę na "brak możliwości kontaktu" z Twoją firmą. Z tego, co widzę, nie odniosłeś się do tego problemu, jednak zapewniłeś, że Kupujący nic już w Twoim sklepie nie zakupi, mimo że opisał on powód, dla którego nie zdecydował się na zwrot przedmiotu.

Jeśli chodzi o wpisanie Kupującego na czarną listę, chciałabym Ci przypomnieć, że powinieneś posiadać ku temu zasadny powód - więcej na ten temat przeczytasz tutaj

Oczywiście masz możliwość poprosić o wypowiedzenie się w Dyskusji pracownika Allegro. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Nie zgadzam się z treścią komentarza Kupującego, co mogę zrobić?

ald-mar1
#8 Zapaleniec#

oczywiście wzburzonym można być chyba coś źle pani doczytała jeśli chodzi o kontakt z firmą jest bezproblemowy natomiast ja jako sprzedający nie miałem kontaktu z kupującym bo został podany numer tel firmy kurierskiej nie klienta ponadto chciałem towar przyjąć i zwrócić pieniądze to gdzie widzi pani tu agresje . proszę pójść sobie do sklepu zakupić buciki a po miesiącu proszę wrócić bez bucików do sprzedawcy i powiedzieć ze buty są uszkodzone 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Nie zgadzam się z treścią komentarza Kupującego, co mogę zrobić?

mr_oma
Moderator
Moderator

@ald-mar1, odnoszę się do tej wypowiedzi Kupującego: "and one more shipping address, name, surname, city, everything suits, but no contact possible, a phone number from a company that is located on a different street and no one knows what it is about (...)".

Nie napisałam, że widzę agresję - wspomniałam Ci, że stosowana przez Ciebie forma wypowiedzi nosi znamiona wzburzenia, które nie ułatwia rozwiązania sprawy.

W sprawie jakichkolwiek wątpliwości, zachęcam Cię do poproszenia o wypowiedzenie się w Dyskusji pracownika Allegro.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Nie zgadzam się z treścią komentarza Kupującego, co mogę zrobić?

ald-mar1
#8 Zapaleniec#

rozumiem tak czy tak dobrze się stało w piątek już nie wysyłałem paczek mamy pełen monitoring paczki pakujemy przy kamerkach filmiki będziemy wysyłać kupującym znowu będzie dodatkowe zajecie bo każdy może wyrazić opinie lecz zła opinia wpływa na kondycje firmy i wiarygodność a tutaj nikt nic nie może udowodnić ani ja ani kupujący tym bardziej ze paczka była wysłana na adres polski następnie inna firma wysłała paczkę inna firmą za granice skąd mamy wiedzieć gdzie tak naprawdę uszkodzenie miało miejsce. 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Nie zgadzam się z treścią komentarza Kupującego, co mogę zrobić?

Kasiulki2
#15 Entuzjasta#

@ald-mar1 

Drobna rada: nie przejmuj się drobnicą typu "cztery gwiazdki zamiast pięciu", bo się wykończysz nerwowo.

A odpowiedzi na negatywy kieruj do przyszłych kupujących, nie do osoby, która komentarz wystawiła. Na przykład Twój pierwszy negatyw nie zniechęciłby mnie ani ciut-ciut do zakupów u Ciebie, ale drugi już trochę tak. Wystarczyło napisać odpowiedź jak wcześniej: klient nie odesłał towaru z reklamacją, więc nie mogę jej rozpatrzeć🙂

Co pomyślałby przyszły klient po przeczytaniu takiej spokojnej, wyważonej odpowiedzi? Że gdyby nawet coś było nie tak, reklamacja zostanie bez problemu rozpatrzona. I o to chodzi...

Odpowiedz
Ładowanie...