Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
i własnie otrzymałem pozytywny komentarz lecz treść obniża mi sprzedaż wszystkie części są dodatkowo sprawdzane jeszcze raz przed wysyłką znaczone a kupujący stwierdził sobie ze multifunkcje są nie równo wystają poza obudowę nic takiego nie miało miejsca w moich ofertach robię zawsze więcej ujęć aby kupujący mógł dokładnie widzieć przedmiot a nie mogę udzielić odpowiedzi bo na pozytywny nie ma możliwości jedyne co mogę zrobić to zablokować kupującego i to własnie zrobię
ald-mar1 brawo CL za pozytywa !!. Może lepiej skontaktować się z klientem i wyjaścić ??
mógł zgłosić ze coś takiego ma miejsce choć nie miało fakt kierownica 2009 rok ale była w stanie bdb żadnych wiadomości czy informacji nie miałem ze jest problem wiec widocznie nie chciał się dogadywać miał taki kaprys myśli ze jeździ mito i świeci juz jest zablokowany niech sobie kupuje u innych
Kupi u ciebie z innego konta a blokowanie z takiego powodu może być niezgodne z prawem art 135 kw
@ald-mar1 Treść komentarza wskazuje na wadę, o której nie było mowy w opisie. Liczba gwiazdek w ocenie nie została jednak znacznie obniżona, więc prawdopodobnie klient uznał, że wada nie jest powodem do wystawienia negatywnej opinii.
Możesz oczywiście próbować się z nim skontaktować, jeśli zależy Ci na wyjaśnieniu tej sprawy.
własnie udzielił odpowiedzi ze wystawał przełącznik poza ramkę ludzie złoci kierownica 12 lat w ładnym stanie oryginalna przecież to przełącznik nawet jeśli już miał by mieć takie miejsce a jak odpisał iż to na zdjęciu nie było widoczne może minimalnie coś było ale nie widoczne dla oko najlepiej iść do serwisu zamówić sobie nowa
o mam rozwiązanie skończyło się eldorado dla kupujących w sobotę montaż kamer choć są na całym placu . Pakowanie przy kamerkach do tego doprowadzili w poniedziałek kancelaria koniec psucia reputacji firmie towar mam jak z Pewex nawet pozytyw z obniżona ilością gwiazdek musi być udowodniony nie podoba się proszę zwrócić towar zwracając towar nie masz prawa oceniać sprzedawcy na podstawie swojego widzi misie otrzymałeś zwrot pieniędzy wraz z kosztami dostaw to co jeszcze oczekujesz tylu kupujących co mam na miejscu czasem robią po 400km i nigdy się nie zawiedli. Tak bo kupi sobie autko uszkodzone do handlu chce zarobić a tu zong za drogo kupiłem nie przeliczyłem to trza naciągnąć kogoś. Dlatego była możliwość wcześniej udzielić odpowiedzi jak i kupującemu można było wystawić komentarz sprzedawca mógł tez zapoznać się z jego kontem i komentarzami i skontaktować się z innymi użytkownikami i dowiedzieć się jak to szuj........
Wymiękłam 🤣
@ald-mar1 Dobrze że tu piszesz.😁
@ald-mar1 Musisz przyjąć fakt jakim jest świadomość wielu konsumentów co do wagi ocen i komentarzy dla sprzedawcy. Sam nie sądziłem do niedawna że gorsza ocena może tak skomplikować sprzedaż na allegro sprzedającemu i wielu kupujących także tego nie wie. To jedno z ryzyk jakie podejmujesz decydując się na sprzedaż w internecie. W sklepie stacjonarnym sprzedając tą kierownicę byłoby zupełnie inaczej i inny kontakt z klientem.
Tu możesz się tylko dogadywać z klientem albo iść na wojnę do sądu jeśli uważasz że masz racje a klient kłamie i szkodzi wizerunkowi Twojej firmy.
tak dokładnie tak jest kupujący niech udowodni ze faktycznie tak jest i jesteś w tym momencie skazańcem bo są dowody świadczące o nie uczciwości ale oni nie chcą się dogadywać montują sobie cześć zwrócić nie chce jeździ autkiem z nie wytarta kierownica oryginał ale przeszkadza mu nagle guziczek ale oddać tez nie chce to o co chodzi ja jestem ciekaw ile problemów miał by portal gdy miał by oceny widoczne od kupujących i sprzedawców chyba ap pap co rano
@ald-mar1 Takim sposobem myślenia możesz zakończyć tu sprzedaż.😁
no trza cicho siedzieć a może coś się zmieni przecież każdy chce się rozwijać a nie zamykać jedni wyciągną wnioski a drudzy nie . zakończenie sprzedaży bo mówię jak jest i chce by zauważyli problem co będzie jak sprzedających nie będzie
no ale mamy możliwość tu wyrażania oczywistości kiedyś tego nie było.Kos tworząc ten portal wypowiedzi allegrowiczów prawdo podobnie przewidział wpisy rożnego rodzaju wpisów negatywne jak i pozytywne a później idą wnioski udoskonalenia zmiany,
kupujący rozpoczął dyskusje oświadczając swoje nie zadowolenie wiec towar powinien zwrócić a ja jako sprzedawca towar powinienem przyjąć i zwrócić pieniądze w późniejszy czasie mogę podjąć decyzje co dalej jeśli zdarzy się ze zostałem oszukany. Otrzymałem negatyw to po pierwsze po drugie kupujący odznaczy problem za nierozwiązany w jaki sposób można rozpatrzyć reklamacje nie mając swojego przedmiotu
@ald-mar1 napisz więcej. Czy kupujjący zglosił reklamacje?? Czy też chciał po prostu zrobić zwrot bez podania przyczyny. Jelsi to reklamacja masz prawo poprosić kupującego o odesłanie przedmiotu w celu usunięcia /sprawdzenia usterki. Klient ma obowiązek ten przedmiot odesłać
Reklamacje musisz rozpatrzec w ciągu 14 dni od zgłoszenia. lecz nie musisz jej uznawać. Jelsi przedmiot jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji popros kupującego o jego odesłanie.
Na negatywa raczej nic nie poradzisz chyba że sie dogadacie.
żadnej reklamacji nie złożył rozpoczął dyskusje wiec poprosiłem o zwrot towaru bo to 50 zł plus koszty dostawy oddać nie odda ogólnie wychodzi to tak ze kupujący może po prostu wszystko a ja nie mam jak zareagować części brak a opinia wystawiona
@ald-mar1a w ogóle zgłosił zwrot? czy tylko rozpaczą dyskusje? Pewnie będzie chciał obniżenia wartości i zwrotu części kasy
@ald-mar1 Dyskusja to też reklamacja. Masz 14 dni na jej uznanie lub odrzucenie. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz reklamowanego towaru, możesz z tego powodu reklamację odrzucić i chyba to zrobiłeś.
oznajmił iz towaru nie odda cześć mu działa lecz było cos ułamane ale dało się zamontować a ja abym się negatywem nie przejmował i ze ma nadzieje ze opinia nie wpłynie na jakość sprzedaży paranoja