Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
i własnie otrzymałem pozytywny komentarz lecz treść obniża mi sprzedaż wszystkie części są dodatkowo sprawdzane jeszcze raz przed wysyłką znaczone a kupujący stwierdził sobie ze multifunkcje są nie równo wystają poza obudowę nic takiego nie miało miejsca w moich ofertach robię zawsze więcej ujęć aby kupujący mógł dokładnie widzieć przedmiot a nie mogę udzielić odpowiedzi bo na pozytywny nie ma możliwości jedyne co mogę zrobić to zablokować kupującego i to własnie zrobię
@xyz96 dyskusja, to dyskusja, a reklamację trzeba zgłosić i odesłać produkt. Nikt nie czyta w myślach sprzedającego.
no ale kupujący towaru oddać nie chce i nie odda a mi jako sprzedającemu tylko opinie zepsuł
ald-mar1 jeśli chce zostawić towar dla świętego spokoju zaproponuj mu rekompensatę wspominając powtarzam----,, grzecznie wspominając ,,---o ew. usunięciu negatywa .
1. Interpunkcja.
2. Interpunkcja.
3. Interpunkcja.
Ciężko czyta się posty bez niej.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@ald-mar1, zapoznałam się z prowadzoną przez Ciebie Dyskusją. Zaznaczę na samym początku, że Kupujący ma prawo do wystawienia subiektywnej i suwerennej opinii o transakcji.
Ze swojej strony chciałabym dodać, że Twoje odpowiedzi posiadały znamiona emocjonalnego wzburzenia (np. pisanie za pomocą drukowanych liter), co mogło zostać odebrane jako brak chęci do rozwiązania problemu. Ponadto, Kupujący zwrócił uwagę na "brak możliwości kontaktu" z Twoją firmą. Z tego, co widzę, nie odniosłeś się do tego problemu, jednak zapewniłeś, że Kupujący nic już w Twoim sklepie nie zakupi, mimo że opisał on powód, dla którego nie zdecydował się na zwrot przedmiotu.
Jeśli chodzi o wpisanie Kupującego na czarną listę, chciałabym Ci przypomnieć, że powinieneś posiadać ku temu zasadny powód - więcej na ten temat przeczytasz tutaj.
Oczywiście masz możliwość poprosić o wypowiedzenie się w Dyskusji pracownika Allegro.
oczywiście wzburzonym można być chyba coś źle pani doczytała jeśli chodzi o kontakt z firmą jest bezproblemowy natomiast ja jako sprzedający nie miałem kontaktu z kupującym bo został podany numer tel firmy kurierskiej nie klienta ponadto chciałem towar przyjąć i zwrócić pieniądze to gdzie widzi pani tu agresje . proszę pójść sobie do sklepu zakupić buciki a po miesiącu proszę wrócić bez bucików do sprzedawcy i powiedzieć ze buty są uszkodzone
@ald-mar1, odnoszę się do tej wypowiedzi Kupującego: "and one more shipping address, name, surname, city, everything suits, but no contact possible, a phone number from a company that is located on a different street and no one knows what it is about (...)".
Nie napisałam, że widzę agresję - wspomniałam Ci, że stosowana przez Ciebie forma wypowiedzi nosi znamiona wzburzenia, które nie ułatwia rozwiązania sprawy.
W sprawie jakichkolwiek wątpliwości, zachęcam Cię do poproszenia o wypowiedzenie się w Dyskusji pracownika Allegro.
rozumiem tak czy tak dobrze się stało w piątek już nie wysyłałem paczek mamy pełen monitoring paczki pakujemy przy kamerkach filmiki będziemy wysyłać kupującym znowu będzie dodatkowe zajecie bo każdy może wyrazić opinie lecz zła opinia wpływa na kondycje firmy i wiarygodność a tutaj nikt nic nie może udowodnić ani ja ani kupujący tym bardziej ze paczka była wysłana na adres polski następnie inna firma wysłała paczkę inna firmą za granice skąd mamy wiedzieć gdzie tak naprawdę uszkodzenie miało miejsce.
Drobna rada: nie przejmuj się drobnicą typu "cztery gwiazdki zamiast pięciu", bo się wykończysz nerwowo.
A odpowiedzi na negatywy kieruj do przyszłych kupujących, nie do osoby, która komentarz wystawiła. Na przykład Twój pierwszy negatyw nie zniechęciłby mnie ani ciut-ciut do zakupów u Ciebie, ale drugi już trochę tak. Wystarczyło napisać odpowiedź jak wcześniej: klient nie odesłał towaru z reklamacją, więc nie mogę jej rozpatrzeć🙂
Co pomyślałby przyszły klient po przeczytaniu takiej spokojnej, wyważonej odpowiedzi? Że gdyby nawet coś było nie tak, reklamacja zostanie bez problemu rozpatrzona. I o to chodzi...