anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie zrozumiały mechanizm wysyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
www_puzzla_pl
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,
Dlaczego sprzedaż dzisiejsza produktu z wysyłką 1 dnia (czyli mam czas na wysyłkę do jutra) wskazuje, że mam wysłać ja dzisiaj? Nie to sprzedaż z opcją natychmiast. Nie mam także włączonego. Nie mam także włączonej dostawy szybszej niż moja deklaracja. To jest nie zrozumiałe, albo algorytm źle działa, albo to działania allegro z premedytacją. O co tu chodzi?
Nr zamówienia to: 6e48e0c0-3549-11f0-9d64-07fe83f663bf
Pozdrawiam i proszę o wyjaśnienie.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @www_puzzla_pl! Masz ustawioną wysyłkę tego samego dnia, jeśli zamówienie jest złożone przed 10. To zamówienie zostało zrobione o 9:10, dlatego czas na nadanie tej paczki obliczyliśmy na do końca dzisiejszego dnia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
www_puzzla_pl
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje za odpowiedź oraz układanie mi życia 🙂

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@www_puzzla_pl godzinę wysyłki tego samego dnia ustawiasz sam, w zakładce Ustawienia dostawy, w części Ustawienia godzin składania zamówień. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
www_puzzla_pl
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje,  w końcu mogę to zrobić, jakiś czas temu chciałem to zmienić to było nie możliwe, były ustawione jakieś wysokie limity sprzedaży, na którą nie miałem szans. Super, że nie zależy to już od ilości sprzedaży 🙂 Dziękuje za pomoc i życzę miłego dnia.

[edycja]

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@www_puzzla_pl muszę dodać, że warunki wyświetlania tej informacji w Twoich ofertach się nie zmieniły, czyli:

  • w zakładce Ustawienia godzin składania zamówień podajesz godziny wysyłki tego samego dnia – dla wybranych przewoźników i dni tygodnia
  • masz co najmniej 10 zamówień zrealizowanych przez zintegrowanych przewoźników, dla których masz ustawioną godzinę wysyłki tego samego dnia
  • minimum 95% zamówień, które klienci złożyli i opłacili do podanej przez Ciebie godziny w ciągu ostatnich 28 dni, udało Ci się wysłać tego samego dnia
  • nie masz wydłużonego czasu dostawy w związku z opóźnieniami w wysyłce zamówień z poprzedniego dnia.
   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów