Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pytanie donosnie płatności, co Państwo robią w przypadku niekończonych płatności? czy mozna od swojej strony anulować czy w inny sposób? nie zawsze jest kontakt z Kupującym. pozdrawiam
zwrot prowizji
@mskiba Ty jako Sprzedający nie możesz anulować. Ale jeżeli upłynęło już "kawałek" czasu - wystąp o zwrot prowizji od sprzedaży. To może pobudzić zarówno Kupującego jak i Allegro 😄
dziękuję za odpowiedź.
jak zrobić zwrot prowizji? nie wiem czemu ale wydaje mi się że allegro zablokowało tą opcję ;/ a zakupił u mnie ktoś coś później nie opłacił i ja normalnie musiałem zapłacić za to sprzedaż co gorsza klientka zamówiła 36 przesyłek co spowodowało że jeszcze za przesyłki musiałem zapłacić bo allegro od tego też bierze prowizje... teraz znów któś zrobił zakup i go anulował i zwrotu nie idzie zrobić a allegro za to tylko kasuje