Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
pierwszy raz mam coś takiego:
ktoś zadał pytanie, odpowiedziałem po kilku minutach ale zaraz dostałem wiadomość :
"Twoja wiadomość do użytkownika xxxxx wysłana na adres xxxxxxx@allegromail.pl, nie mogła zostać dostarczona.
Wystąpił techniczny problem ze skrzynką pocztową odbiorcy Twojej wiadomości. Prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie."
ponowiłem odpowiedź po kilku minutach i po kilku godzinach ale za każdym razem otrzymałem taką samą odpowiedź
Pytanie do adminów: jak będzie liczony czas odpowiedzi?
Może banał ale dla SS to ważne
@RLis powinno być liczone bo odbija skrzynka użytkownika, albo blędny mail albo zapchana 🙂
jeżeli allegro bierze na siebie dostarczanie maili to niech je dostarcza np: czytając je odbiorcy przez telefon
bo teraz to jest kpina - mam obecnie jednego człowieka pisze do mnie maile ja mu odpisuję - allegro ich nie dostarcza
dzwonie - oczywiście nikt nie odbiera telefonu
oczywiście to konto firmowe
@RLis Tak tylko to tutaj zostawię.
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/emaile-allegro-nie-dochodz%C4%85-blokowane...
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/problem-z-wysy%C5%82aniem-maili-do-klient%...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@RLis W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie odpowiedź przez Centrum Wiadomości. Jeśli podasz mi dokładnie o jaki adres chodzi, zweryfikujemy dokładnie te maile i spróbujemy sprawdzić dokładny powód tych zwrotek.
"Twoja wiadomość do użytkownika *******, wysłana na adres g0g8ehep11@allegromail.pl, nie mogła zostać dostarczona."
Nadal jednak nie znamy odpowiedzi na główne pytanie - czyżby moderatorzy też nie wiedzieli?
a ja naiwny nadal czekam na odpowiedź 😄
@RLis tu masz odpowiedź
Dzięki 🙂
A ja naiwny nadal czekam na odpowiedź- od moderatorów 😉