Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
ponownie mam sytuację, gdzie Allegro nie potrafi w sposób wymagany przez Pocztę Polską ( zapisy ich regulaminu ) oraz system Elektronicznego Nadawcy dostosować dane wymagane od Klienta aby wysłać do niego zamówienie z odbiorem w punkcie ( Żabka, Orlen itd ).
Już raz dostałam za to komentarz negatywny w tym roku, bo Klient zamówił sobie odbiór przesyłki w Żabce, a nr telefonu do kontaktu miał tylko komórkę zagraniczną. Nie mógł, albo nie chciał ( ?? ) podać żadnego innego kontaktu. Elektroniczny nadawca nie chciał przyjąć danych do wysyłki wskazując na błędnie wypełniony formularz z danymi kontaktowymi. Klient zrezygnował z zakupu i wystawił odwetową ocenę. Allegro nie widziało w tym żadnej swojej winy i oceny sprzedaży nie zgodziło się usunąć.
Teraz mam znowu to samo ! Tylko z taką odmianą, że klient chce odebrać przesyłkę w punkcie ( stacja paliw ) a telefon kontaktowy to telefon stacjonarny !!!!!
Oczywiście Elektroniczny nadawca wskazał te dane jako błędne i list ,,wisi w powietrzu " - telefon stacjonarny ktoś odebrał ( starsza Pani ) i powiedziała że Pan xxxxx jest w pracy i wróci bardzo późno, ok. godziny 22. Czy coś przekazać ? Co mam jej powiedzieć, że Pan kupił gadżet erotyczny i nie mamy jak go wysłać, bo podał zły telefon i proszę go o zwrotny kontakt ????? ;))))))
Wysłałam do Klienta e-mail z informacją, ale czy i kiedy doczekam się zwrotnej odpowiedzi - Bóg raczy wiedzieć. A zegar czasu wysyłki i punktacja z tym związana tyka ........
Czy Allegro ma zamiar dostosować dane odbierane od Klientów tak, aby Sprzedawcy mogli w sposób niezakłócony przygotowywać przesyłki w systemie Elektronicznego Nadawcy ?????
Da się to przeskoczyć , tak już raz zrobiłem . Zamiast klienta nr tel podałem swój i po otrzymaniu kodu przeslałem go klietowi . poszło sprawnie
Ok ! pod jednym warunkiem, że ma się kontakt z Klientem 🙂
Spokojnie poczekam do końca dnia i zobaczę, czy otrzymam jakiś telefon komórkowy od Klienta.
@LoveandDesire-pl Ja robię tak samo jak @mdrogeria , podaję swój numer . Z odbiorami w punkcie jest taki problem ze potrzebny jest do odbioru kod a na stacjonarny numer nie da się go wysłać, więc tutaj akurat system Allegro działa prawidłowo. Klienci wybierają sposób dostawy często nie mając zielonego pojęcia jak to działa i tu doszukiwałabym się przyczyny tych problemów.
@Kaliope_Brzeg tutaj wystarczyłoby, żeby system allegro wymuszał wpisanie tel, komórkowego, tak jak jest w systemie poczty.
Ja mam np. bardzo często sytuacje, gdzie klient z zagranicy kupuje produkt i wybiera allegro polecony (sposób dostawy tylko na terenie Polski), wpisując adres zagraniczny i to też przechodzi przez system, więc to jest bardzo dziurawe.
@mikeza No jest dziurawe, zgoda. Mi też się zdarzyło nie wyłapać adresu zagranicznego w poleconym . Raz nawet na mojej poczcie taki przyjęli i dopiero przesyłkę cofnęli z trasy . Ale co z tymi klientami którzy mają tylko stacjonarny ? Nie ma chyba złotego środka.
Dokładnie ! 👍
dla informatyków jest to krótka praca - wymuszenie przy określonym sposobie odbioru przesyłki wpisania nr telefonu komórkowego.
Tyle i aż tyle, bo jak widać Allegro nadal milczy a z problemem na pewno nie raz spotkał się każdy ze Sprzedawców. Liczy się nasz czas, więc po co go poświęcać na tego typu historie ?
Na szczęście Klient odpisał wieczorem i podał nr telefonu komórkowego, tylko dlaczego tego nie zrobił przy składaniu zamówienia ???? 🙄 🤔
wysyłasz na maila i na sms
na jakiego smsa, jak klient podaje np. nr telefonu stacjonarny ?
a jak poczty nie odbiera to maila nie przeczyta.
@mikeza co ty masz za technologię?
jesteś sto lat za murzynami (co ja piszę jest przecież @Blacklivesmatter)
mój telefon założony przez owocową firmę z kraju co myśmy ich widelca używać uczyli
jest nowoczesny
nie ma sygnału zajętości ale za to czyta smsy jakimś inteligentnym maszynowym lektorem
ale na poważnie sorry
jeżeli klient podał do kontaktu maila do skrzynki pocztowej to jego obowiązkiem jest czytać umieszczone tam wiadomości
szanujmy się i nie traktujmy kupujących jak d ebili
@RED niestety ja mam sporo takich klientów, którzy są jakby to powiedzieć "mało rozgarnięci"
Już nie raz miałem tak, ze pisałem maila i czekałem na opowiedź, a potem po kilku dniach z mordą czego paczki nie ma ? A ja do klienta, że próbujemy się skontaktować, bo nie podał np. nr telefonu, a on na to, że maili nie czyta.
Jest masa klientów, kórzy w zasadzie po zakupie zapominają nawet co kupili, nie wspominając o płatnościach, i jakimkolwiek kontakcie. Przelew wisi rozpoczęty, albo anulowany, a gość po tygodniu, czy dwóch zdziwiony, że towar nie dotarł, na maile nie odpowiada, telefonu nie podaje, a często gęsto nie odbiera, ale pretensja tylko do sprzedającego.
Kiedyś Allegro odpowiedziało mi, parafrazując, że oni nie będą ograniczać formularza kupującym, a to że problem istnieje po stronie dostawcy, to już nie ich sprawa.