Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy macie ten sam problem, bo już nie wiem czy tylko ja trafia ZAWSZE ZA KAŻDYM RAZEM na ludzi co nie czytają co się pisze i nie rozumieją treści tylko jadą kluczem albo w ogóle nie na temat?
Mam już dosc pisania do pracownikow allegro- za kazdym razem to samo. Mają ludzi po drugiej stronie gdzieś i nawet nie czytają co sie napisze. Przykład z dzisiaj (i tak jest zawsze):
Pytam: "Jesli klient zlozy zamowienie allegro one z dostawą tego samego dnia czy wtedy kurier przyjedzie po odbior w godzinach w ktorych normalnie odbiera ode mnie inne paczki czyli np.13.00 czy przyjedzie wczesniej o zupelnie innej godzinie?"
Odpowiedź konsultanta: "Proszę o podanie numeru przesyłki dla której było składane zlecenie z usługą same day abym mógł zweryfikować godziny odbiorów."
... w którym miejscu pytałam o konkretną przesyłkę... i gdzie napisałam,że składałam zlecenie? Nigdy nie uzyskuję odpowiedzi na zadane pytanie tylko za każdym razem muszę wymieniać gro maili powtarzając i tlumacząc proste pytanie i wiecznie to samo pytać czy ktos to czyta..
W weekendy tam podobno są sami stażyści i studenci, ale po odpowiedzi to widzę, że boty... 😂
ogólnie pytanie o podjazdy kurierów nie ma sensu, kurier podjedzie jak mu się ułoży trasa ale przede wszystkim jak mu trasę ułoży centrala.
Kurier ups mimo maili, wniosków i zażaleń przyjeżdżał o 8-9 rano, a np kurier orlenu mimo że zlecenie wysyłam na 13-14 to przyjeżdża 16-17.
Te godziny co się wybiera przy zlecaniu podjazdu to nie wiem gdzie one mają znaczenie, chyba gdzieś w centrum miasta gdzie jest inny kurier co ulicę.
Nie zgłaszaj się do konsultantów w weekendy