Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Właśnie ktoś zgłosił, że w jego zamówieniu brakuje części towaru. Czy klient musi to jakoś udowodnić? Dlaczego mam komuś wierzyć, że nie próbuje mnie oszukać?
@patrycjachm podstawowa sprawa ( niestety) - czy masz filmik z pakowania, lub zdjęcie tego co było umieszczone w paczce? Jezeli tak to sprawa jasna - jak nie - pytaj czy paczka była uszkodzona? spisał protokół itp..? ostatnia rzecz to waga - jeżeli wiesz ile ważyły przedmioty i masz wagę paczki - powinno pomóc.
Poprosiłam o zdjęcia paczki, zapytałam czy była uszkodzona. Zdjęć raczej nie dostane bo "to odbieral teść, ja z nim nie mieszkam..." itp. Filmu nie mam, kwota towaru niska, więc zwrócę bo pewnie to moja wina, jednak na przyszłość dobrze wiedzieć co trzeba zrobić