anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niekompletne zamówienie

pixel30
#7 Wielbiciel#

Po 13 dniach od odebrania przesyłki klient zgłosił, że 1 z 2 zamówionych rzeczy nie było. Co w takim przypadku?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@pixel30  Jak nie spakowałeś to doślij 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Masz może jakieś potwierdzenie racji? W postaci nagrania kamer?

Możesz zapytać firmy kurierskiej o podanie wagi paczki, jeśli pokrywa się z wagą która powinna być w przypadku 2 przedmiotów, to wysyłka była zgodna z prawdą, a klient kombinuje

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

W takim przypadku musisz rozpatrzyć otrzymaną reklamację. Możesz ją uznać lub odrzucić. Jeśli ją odrzucisz, kupujący może wystąpić z wnioskiem o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów