Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim.
Czy może mi ktoś bardziej doświadczony podpowiedzieć, co w przypadku nieodebranej przesyłki przez klienta? Paczka wróciła do mnie. Napisałem do klienta, czy jest nadal zainteresowany, ale w ogóle nie odpisuje ani nie odbiera telefonu. Z marszu zwróciłbym mu kase i z głowy, ale czytałem, że jeżeli faktycznie nie stwiedzi, że odstępuje od umowy to towar jest jego nadal... ale ile można czekać, w nieskończoność?? Jak Wy to załatwiacie? Proszę o pomoc. Dziękuje!
@polcia56 wyznacz mu termin odbioru paczki i napisz, że jeśli nie odbierze w wyznaczonym terminie, to zaczniesz naliczać opłaty za magazynowanie
A bez tych przepychanek da się jakoś inaczej? 🤔 nie chce mi się tracić nerwów i czasu na nich
@polcia56 jeśli kupujący się nie odzywa, to innego wyjścia nie masz, chociaż jak zwrócisz kasę, to Allegro też się nie będzie czepiać, ale prawnie przesyłka nadal będzie jego własnością, bo nie odstąpił od umowy😔