anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana przesyłka pobraniowa,kto ponosi koszty?

Anna-Iza23
#7 Wielbiciel

Dzień dobry. Potrzebuje podpowiedzi. Sprzedajemy od niedawna na allegro. Klient zamowil paczke za pobraniem ale po 2 probach doreczenia jej nie odebral. Paczka jeszcze do mnie nie wrocila(jest w drodze)a klient chce ponownego wysłania. Co mam zrobic kto z nas zostanie i powinien zostac obciazony kosztami zwrotu i ponownej wysylki?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Kurier obciąża Ciebie, a Ty kupującego - o ile bez udziału sądu będzie miał chęć zapłacić 🙂

Reasumując - już niedługo dojdziesz do tego że pobrania oznaczają więcej problemów niż korzyści i przestaniesz je udostępniać.

oznacz moderatorów

Anna-Iza23
#7 Wielbiciel

Rzeczywiście chyba najrozsądniej będzie wyeliminować tą formę wysyłki. Czyli rozumiem,że kiedy paczka do mnie powróci moge wyslac kolejny raz ale pod nowa etykieta plus koszt wysyłki? 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@Anna-Iza23 Kupujący dokonując zakupu zobowiązuje się do jego opłacenia. Teoretycznie, jest zobowiązany do pokrycia kosztu odesłania nieodebranego towaru oraz kosztu ponownego jego wysłania - ale jak pisałem - to teoria. W praktyce może Ci pokazać środkowy palec, a po sądach za 50zł zapewne biegać nie będziesz.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Anna-Iza23  my w takich sytuacjach prosiliśmy o zwrot kosztów za nieodebraną przesyłke oraz za ponowną wysyłke (przelewem) . Jeśłi klient opłacił wysyłaliśmy drugi raz, jeśłi nie to nie wysyłaliśmy.

Generalnie nie opłaca sie udostepniać przesyłek za pobraniem. Wiecej z nimi problemów i kosztów niż potencjalnego zysku.

oznacz moderatorów