anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana przesylka

PGCosmetics2025
#1 Nowicjusz#

klient kupił od nas kosmetyk z opcją płatność przy odbiorze i do tej pory nie odebrał przesyłki a minął już tydzień i środków na koncie brak. Jak teraz postępować w tej sprawie ? I jak wyłączyć możliwość płatności przy odbiorze jeśli można 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@PGCosmetics2025 klientowi wyślij wezwanie do zapłaty a w ustawieniach dostaw zrezygnuj z przesyłek pobraniowych 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@PGCosmetics2025 musisz wejść w cenniki dostaw i tam masz możliwość wyłączenia przesyłek pobraniowych 😉 

oznacz moderatorów

PGCosmetics2025
#1 Nowicjusz#

dziękuję 

oznacz moderatorów