anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrane pobranie i wystawiony negatyw

K0L352K0
#8 Zapaleniec#

Witam, 

Mam absurdalną sytuację nie pierwszą już zresztą... Kupujący wybrał Inpost pobranie po czym nie odebrał przesyłki i do nas wróciła. Po jakimś czasie wystawił negtyw zaniżając wszystkie gwiazdki do 1 ! Stwierdził, że wybierał przesyłkę na adres co jest nie prawdą ! Zostałem obciążony kosztami wysyłki oraz prowizji. Do tego ten negatyw ! I co ?! Oczywiście allegro nie usunie opinii bo nie narusza ich zasad ! Kupujący ma prawo wyrazić swoje zdanie ! Za transakcję, z której się nie wywiązał. Nr telefonu nie prawidłowy... brak kontaktu. Na maile nie mam odpowiedzi... Odpowiedz Allegro dogadać się z kupującym. Mieliście podobne sytuacje z których udało się wyjść choćby usunięciem oceny ? Nie chce tego tak zostawiać. Jest to tak absurdalna sytuacja, ze ciężko utrzymać nerwy na wodzy. Twierdzenie, ze nie maja 100% przejrzystości jest dla mnie śmieszne bo nie wiedza czy nie było jakiś ustaleń mailowych. W takim razie po co jest te całe centrum wiadomości przez które przechodzą wszystkie wiadomość ?! Absurd ! 

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

pulkownik66
#19 Nestor#

@K0L352K0  Allegro ma dostęp dostęp do wszystkiego co dzieje się na tej platformie, maile, fotki, korespondencja i jaki wybrał sposób zapłaty, ale jak zwykle wypinają się na sprzedającego. Pisz do upadłego do nich.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Macie zaledwie 99.3% pozytywów, negatywy sypią się nieustannie, najnowszy jest sprzed chwili. Szukajcie problemów u siebie. 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Ilość negatywów nie ma znaczenia ,tu sprzedawca został potraktowany z buta za to że klient nie odebrał przesyłki ,mając dostęp do korespondencji admini allegro powinni rozpatrzyć jego prośbę o usunięcie tego negatywa jeśli tylko tak przebiegała ta transakcja jak przedstawił to sprzedawca.

oznacz moderatorów

K0L352K0
#8 Zapaleniec#

Przeczytałeś to co napisałem i jaką mam sytuację ? Czy przeanalizowałeś tylko nasze oceny ? W żaden sposób nie odniosłeś się do mojego problemu... nie takich odpowiedzi oczekuje 🙂 Pozdrawiam Cię serdecznie. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Ja wiem, że nie takich odpowiedzi oczekujesz. Nie oczekujesz też tutaj informacji, że wszystkie Twoje oferty naruszają prawo i regulamin Allegro;

. W takim przypadku Sprzedający zwróci przelewem bankowym kwotę za towar. Zwrot zostanie wykonany w terminie nie dłuższym, niż 7 dni od daty otrzymania przesyłki, zaś koszt najtańszej wysyłki zostanie zwrócony w pierwszymtygodniu następnego miesiąca.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96  Nie odniosłeś się do meritum

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

WITAM.99,3 TO DOBRY WYNIK.NA 1000 SIEDMIU NIEZADOWOLONYCH.STATYSTYKI POKAZUJA ZE OCENIA CO 5 OSOBA,TO NA 5000 TYSIECY TRANZACJI 7 NEGATYWOW.CO TY PISZESZ?

oznacz moderatorów

Client:39437616
#9 Pomysłodawca#

To co napisałaś jest co najmniej śmiesznie. Widzisz, ze sprzedający nic nie zawinił w tej transakcji. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@K0L352K0 Sądzę, że nie można generalizować, jak ma tyle a tyle negatywów, to nie znaczy że jest winny w tej sytuacji. Skoro tak było jak piszesz, odwołuj się.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Nie karmić trolla.😁                                                    

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@K0L352K0  Po pierwsze : nauka boli. Wycofaj natychmiast z oferty pobraniówki!

Po drugie: Tak, allegro nie usuwa nawet najbardziej absurdalnych komentarzy jeżeli nie ma wulgaryzmów, oszczerstw itp..

Po trzecie : mają wgląd w zamówienie więc jeżeli tak jest to widzą że klient wybrał paczkomat a nie mieszkanie. Walcz i argumentuj ! Odwołuj się !

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

K0L352K0
#8 Zapaleniec#

Narazie tak robię. Wysłałem już 4 wiadomość niestety dalej zderzam się ze ścianą. Może uda się skontaktować z pracownikiem, który faktycznie podejdzie do tematu na poważnie i weźmie pod uwagę moje argumenty i zaistniała sytuacje. Na ten moment jest tylko zakrywanie się regulaminem. 

oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

Popros niech sie wypowiedza oficjalnie.Wtedy sprzedajacy beda wiedzieli jak Allegro nas traktuje.

oznacz moderatorów