Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam absurdalną sytuację nie pierwszą już zresztą... Kupujący wybrał Inpost pobranie po czym nie odebrał przesyłki i do nas wróciła. Po jakimś czasie wystawił negtyw zaniżając wszystkie gwiazdki do 1 ! Stwierdził, że wybierał przesyłkę na adres co jest nie prawdą ! Zostałem obciążony kosztami wysyłki oraz prowizji. Do tego ten negatyw ! I co ?! Oczywiście allegro nie usunie opinii bo nie narusza ich zasad ! Kupujący ma prawo wyrazić swoje zdanie ! Za transakcję, z której się nie wywiązał. Nr telefonu nie prawidłowy... brak kontaktu. Na maile nie mam odpowiedzi... Odpowiedz Allegro dogadać się z kupującym. Mieliście podobne sytuacje z których udało się wyjść choćby usunięciem oceny ? Nie chce tego tak zostawiać. Jest to tak absurdalna sytuacja, ze ciężko utrzymać nerwy na wodzy. Twierdzenie, ze nie maja 100% przejrzystości jest dla mnie śmieszne bo nie wiedza czy nie było jakiś ustaleń mailowych. W takim razie po co jest te całe centrum wiadomości przez które przechodzą wszystkie wiadomość ?! Absurd !
Pozdrawiam
@K0L352K0 Allegro ma dostęp dostęp do wszystkiego co dzieje się na tej platformie, maile, fotki, korespondencja i jaki wybrał sposób zapłaty, ale jak zwykle wypinają się na sprzedającego. Pisz do upadłego do nich.
Macie zaledwie 99.3% pozytywów, negatywy sypią się nieustannie, najnowszy jest sprzed chwili. Szukajcie problemów u siebie.
Ilość negatywów nie ma znaczenia ,tu sprzedawca został potraktowany z buta za to że klient nie odebrał przesyłki ,mając dostęp do korespondencji admini allegro powinni rozpatrzyć jego prośbę o usunięcie tego negatywa jeśli tylko tak przebiegała ta transakcja jak przedstawił to sprzedawca.
Przeczytałeś to co napisałem i jaką mam sytuację ? Czy przeanalizowałeś tylko nasze oceny ? W żaden sposób nie odniosłeś się do mojego problemu... nie takich odpowiedzi oczekuje 🙂 Pozdrawiam Cię serdecznie.
Ja wiem, że nie takich odpowiedzi oczekujesz. Nie oczekujesz też tutaj informacji, że wszystkie Twoje oferty naruszają prawo i regulamin Allegro;
. W takim przypadku Sprzedający zwróci przelewem bankowym kwotę za towar. Zwrot zostanie wykonany w terminie nie dłuższym, niż 7 dni od daty otrzymania przesyłki, zaś koszt najtańszej wysyłki zostanie zwrócony w pierwszymtygodniu następnego miesiąca.
@xyz96 Nie odniosłeś się do meritum
WITAM.99,3 TO DOBRY WYNIK.NA 1000 SIEDMIU NIEZADOWOLONYCH.STATYSTYKI POKAZUJA ZE OCENIA CO 5 OSOBA,TO NA 5000 TYSIECY TRANZACJI 7 NEGATYWOW.CO TY PISZESZ?
To co napisałaś jest co najmniej śmiesznie. Widzisz, ze sprzedający nic nie zawinił w tej transakcji.
@K0L352K0 Sądzę, że nie można generalizować, jak ma tyle a tyle negatywów, to nie znaczy że jest winny w tej sytuacji. Skoro tak było jak piszesz, odwołuj się. Nie karmić trolla.😁
@K0L352K0 Po pierwsze : nauka boli. Wycofaj natychmiast z oferty pobraniówki!
Po drugie: Tak, allegro nie usuwa nawet najbardziej absurdalnych komentarzy jeżeli nie ma wulgaryzmów, oszczerstw itp..
Po trzecie : mają wgląd w zamówienie więc jeżeli tak jest to widzą że klient wybrał paczkomat a nie mieszkanie. Walcz i argumentuj ! Odwołuj się !
Narazie tak robię. Wysłałem już 4 wiadomość niestety dalej zderzam się ze ścianą. Może uda się skontaktować z pracownikiem, który faktycznie podejdzie do tematu na poważnie i weźmie pod uwagę moje argumenty i zaistniała sytuacje. Na ten moment jest tylko zakrywanie się regulaminem.
Popros niech sie wypowiedza oficjalnie.Wtedy sprzedajacy beda wiedzieli jak Allegro nas traktuje.