anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrany zwrot przesylki - a jej koszty

Deny_denis
#9 Pomysłodawca#

Jak wygląda rozliczenie w sytuacji jak niżej:

 

Kupujący zamawia towar z wysyłką Allegro Smart DPD 0 zł

Kupujący zgłasza zwrot, odsyła darmowym zwrotem przez Pocztę Polską. 

Sprzedawca odmawia przyjęcia we przesylki. 

Co teraz dalej? 

1. Paczka wraca do nadawcy, czyli kupującego. 

2. Kto płaci za taką przesyłkę? 

Czy kupujący przy jej odbiorze będzie musiał zapłacić czy ww koszt zostanie przypisany do konta sprzedawcy , w związku z tym że była to wysyłka smart? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Deny_denis wszystkie koszty pokrywa sprzedawca , to jego obowiązkiem jest przyjęcie i dopilnowanie zwrotu konsunenckiego .

oznacz moderatorów

Deny_denis
#9 Pomysłodawca#

Nie dopisałem, sytuacja jest na lini B2B, zakup ma charakter zawodowy związany z PKD, sprzedawca nie przyjmuje zwrotów tego typu, pytam co w sytuacji gdy kupujacy i tak się nada taki zwrot a sprzedawca odmówi jego odbioru. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Deny_denis to zmienia postać rzeczy , niemniej licz się z oceną adekwatną do swojego zaangażowania oraz związanyni konsekwencjami , ważny jest rownież ew. podany powod zwrotu .

oznacz moderatorów

Deny_denis
#9 Pomysłodawca#

Konsekwencje są znane, pisze o technicznym rozwiązaniu problemu, jak to działa systemowo, no np wszelkie dopłaty, koszty zwrotu z powodu nieodebrania przesyłki, są dołączane do salda sprzedawcy. 

Co się dzieje jak ww gdy sprzedawca odmówi przyjęcia zwrotu? 

Zostanie mu to doliczone do salda, czy Poczta zażąda opłaty od nadającego czyli kupującego? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A skąd pewność masz że kupił w celach zawodowych?Zakup na FV nie jest dowodem na to!

oznacz moderatorów

Deny_denis
#9 Pomysłodawca#

Pisze w poście wyżej, zakup ma charakter zawodowy, wynika wprost z PKD 

oznacz moderatorów