Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wygląda rozliczenie w sytuacji jak niżej:
Kupujący zamawia towar z wysyłką Allegro Smart DPD 0 zł
Kupujący zgłasza zwrot, odsyła darmowym zwrotem przez Pocztę Polską.
Sprzedawca odmawia przyjęcia we przesylki.
Co teraz dalej?
1. Paczka wraca do nadawcy, czyli kupującego.
2. Kto płaci za taką przesyłkę?
Czy kupujący przy jej odbiorze będzie musiał zapłacić czy ww koszt zostanie przypisany do konta sprzedawcy , w związku z tym że była to wysyłka smart?
@Deny_denis wszystkie koszty pokrywa sprzedawca , to jego obowiązkiem jest przyjęcie i dopilnowanie zwrotu konsunenckiego .
Nie dopisałem, sytuacja jest na lini B2B, zakup ma charakter zawodowy związany z PKD, sprzedawca nie przyjmuje zwrotów tego typu, pytam co w sytuacji gdy kupujacy i tak się nada taki zwrot a sprzedawca odmówi jego odbioru.
@Deny_denis to zmienia postać rzeczy , niemniej licz się z oceną adekwatną do swojego zaangażowania oraz związanyni konsekwencjami , ważny jest rownież ew. podany powod zwrotu .
Konsekwencje są znane, pisze o technicznym rozwiązaniu problemu, jak to działa systemowo, no np wszelkie dopłaty, koszty zwrotu z powodu nieodebrania przesyłki, są dołączane do salda sprzedawcy.
Co się dzieje jak ww gdy sprzedawca odmówi przyjęcia zwrotu?
Zostanie mu to doliczone do salda, czy Poczta zażąda opłaty od nadającego czyli kupującego?
A skąd pewność masz że kupił w celach zawodowych?Zakup na FV nie jest dowodem na to!
Pisze w poście wyżej, zakup ma charakter zawodowy, wynika wprost z PKD