Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie Moi Drodzy.
Pisze do Was w ważnej sprawie. Chciałam zapytać czy macie podobne nie miłe doświadczenia z wyłudzeniem pieniędzy od Kupujących za rzekomo nie otrzymany produkt lub brak przesyłki?
Generalnie sprawa dotyczy tylko przesyłek paczko matowych in-post .
Paczki nadajemy w następujący sposób : pakujemy w kartony , zaklejamy je taśma , pakujemy kurierowi inpost prosto to auta i widzimy je jak są skanowane.
Nagle otrzymuje na drugi dzień od Kupującego Dyskusje : paczka którą odebrał nie zawiera naszego produktu tylko siatki zakupowe. I taka sama bajka powtórzyłam mi się już w ciągu roku 3 krotnie.
Ale ostatnie próba wyłudzenia była szczytem bezczelności. Klientka otrzymała przesyłkę w paczkomacie o 19:22 a rozpoczęła dyskusję 2 minuty po tym. Wszystko ładnie pięknie ale ona nawet nie odebrała tej paczki! Poprosiłam ją o zdjęcie opakowania z siatkami zakupowymi i dziwnym trafem otrzymałam je po godzinie 22 , około 15 minut po odebraniu paczki! Jest to wszystko udokumentowane. Kupująca zaczęła się tłumaczyć że system in post ma opóźnienia w powiadomieniach i że nie odebrała paczki o 21:50 tylko o 19: 24. Przesłała mi zdjęcie nie mojego opakowana - kartonu tylko biały foli opak z prymitywnie wyciętym blankietem nadawczym gdzie był widoczny fragment mojej brązowej taśmy. Blankiet natomiast został przyklejony przeźroczystą taśmą. Śmiech na sali! Mało tego Kupując ma zawieszone konto i 0 komentarzy. Co na to allegro?
@SklepVessna Jeżeli masz pewność, że reklamacja jest bezpodstawna, że to próba wyłudzenia, zawsze możesz ją odrzucić. Nie ma obowiązku uznawania reklamacji. Niestety na nierozwiązane Dyskusje i negatywne komentarze rady nie ma, kupujący zawsze może w ten sposób Dyskusję zakończyć i komentarz wystawić.
Należy też brać pod uwagę, że kupujący może mieć rację, że faktycznie otrzymał pustą przesyłkę. Jeżeli tak nie jest, trzeba mu to jakoś udowodnić. Niektórzy filmują proces pakowania. Poza tym przewoźnik też może nie być bez winy, a za to odpowiada sprzedawca.
SklepVessna TAAAK, , ALBO ZA POMOCĄ NEGATYWA . Wczoraj otrzymałem takowy więc dzwonię z zapytaniem co się nie udało / przesyłka doręczona terminowo / . Chodzi o produkt ,którego dość dużo sprzedaję i ocenę jakości ma bardzo wysoką . Pani po drugiej stronie mówi ,że jej się wydaje😁 iż produkt jest nie oryginalny . Zaproponowałem zwrot , ale niestety Pani decyduje ,że produkt sobie zostawi ALE!!!! cyt ,, możemy się dogadać ,, . Podziękowałem za propozycję i się dozłączyłem . Taki nasz los ....
To już inna historia 🙂 Panie lubią rabaty. Ile takich rabatów już dałam .... Bo kolor nie taki, bo skóra nie taka, bo za mała bo za duża. Mimo że jest opis mimo że są zdjęcia mimo że można zwrócić. Najpierw negatyw a potem mediacja. Samo życie. Ja się pytam jakie mamy prawa ??? My sprzedający na allego? odp . ŻADNYCH
@SklepVessna FRONTEM DO KLIENTA 😁🤣
@SklepVessna - jeśli 3 niepowiązane ze sobą osoby piszą że dostają "siatki zakupowe" to doradzam wewnętrzne śledztwo i monitoring, bo pracownik Cię prawdopodobnie okrada 😞
Sama pakuje paczki 🙂 Nie ma takiej możliwości 🙂
SklepVessna jeśli nie masz możliwości zainstalowania zwykłej kamerki to chociaż rób fotki . Przesłanie zapisu z monitoringu kończy się zwykle nabraniem wody w usta przez klienta .
wystarczyłoby udostępnienie monitoringu z paczkomatu inpost. Widać byłby na nim czy jest to mój karton czy biały foliopak jak twierdzi Klient . Tylko , że jeszcze nigdy mi się nie udało otrzymać takiego nagrania...
SklepVessna niestety kochana RODO , tylko nakaz prokuratora skłoni Inpost do wydania zapisu monitoringu .
@SklepVessna, widzę, że konto Kupującej jest zablokowane. Weryfikuję tę sprawę - proszę Cię o cierpliwość.
Tak tak już wiem.... mam zgłosić sprawę do inpostu - zrobiłam to. Jesli nie odpowie inpost to Kupująca może do 14 dni wystąpić do Ochrony Kupujących i pewnie dostanie zwrot pieniędzy - ja dostanę ukarana przez Was nawet nie jesteście w stanie mi powiedzieć jeszcze jak. A jak chce zgłosić sprawę o wyłudzenie lub obrażaniem mnie przez Kupującą do wysyłacie mnie do organów ścigania. A ja się pytam gdzie jest pomoc dla Sprzedajcych? Gdzie jest Ochrona Sprzedających ?
@SklepVessna, zdaję sobie sprawę, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja. Powinnaś natomiast przedstawić jednoznacznie swoją decyzję reklamacyjną wraz z uzasadnieniem w Dyskusji. Jeśli nie ustosunkujesz się do reklamacji w 14 dni, zostanie ona uznana za przyjętą, dlatego w pierwszej kolejności proszę Cię o określenie swojego stanowiska w prowadzonej Dyskusji.
czy to nie jest wystarczające stanowisko "22 września 2021 12:11
@SklepVessna Tak, to jest wystarczające stanowisko, tylko musisz je zamieścić w Dyskusji lub wysłać kupującemu taką metodą, aby się o tym dowiedział w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
Chciałam się zapytać dlaczego pod czas dyskusji nie znam osób z którymi rozmawiam? Może mam do czynienia z automatem? Czy to jest fair że 10 osób nieznanych mi odpisuje coś z Waszych ustalonych na szkoleniach regułek i w ogóle nie wczuwa się w sytuacje i nie czyta ze zrozumieniem?
@SklepVessna To akurat nie ma nic do rzeczy w procesie reklamacyjnym. Allegro tylko pomaga dojść do porozumienia. Sama reklamacja to sprawa pomiędzy Tobą a kupującym.
Sprzedający są traktowani jak maszynka do zarabiania pieniędzy. Jak jest problem to zawsze znajdzie się sztampowa reguła która kopiujecie i wklejacie. Tylko że ja nie jestem osobą pracują w koroporacji tylko osobą która przez 10 lat stara się i dba o Klienta jak może. Ale sa granice! nie moge płacić wyłudzaczom bo otwieram im furtkę aby robili to innym, i wy jako portal zajmujący sprzedażą powieścinie w końcu coś z tym zrobić i traktować Sprzedających jak ludzi a nie automaty!
@SklepVessna, dla pewności na pewno lepiej napisać w tym momencie w Dyskusji jaka jest Twoja decyzja reklamacyjna (wraz z rzetelnym uzasadnieniem). Rozumiem, że ta sytuacja może być dla Ciebie trudna, jednak naprawdę staram się pomóc w jak najszybszym uporaniu się z tą sprawą.
@SklepVessna - no to zwracam honor 🙂
A InPost ? - jeszcze mi się nie zdarzyło z Nimi dogadać w sposób korzystny dla mnie. Reklamacja u Nich to tylko formalność i konieczna procedura. Wysyłamy około 700 paczek na miesiąc, a za 3 policzyli mnie po ca. 280 PLN - doważanie, domierzanie etc. Nic nie wywalczyłem.