Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zauważyłem, że statusy przesyłek FedEx z założenia są liczone jako nie nadane w terminie. Czy też się z tym spotkaliście? Mam wrażenie, że system sprawdzania danych Allegro <-> FedEx którym posługuje się Allegro nie działa. Czy u innych przewoźników też występuje ten problem?
FedEx nie jest zintegrowany z Allegro, więc jedynie przesyłki uzupełnione w terminie będzie Ci liczyło - nadanie w terminie już nie.
To działa jedynie dla przewoźników typu InPost, PocztaPolska i inne z przedrostkiem Allegro.
To, że Allegro chce aby 100% przesyłek szło przez nich to rozumiem.
Jakie "przesyłki uzupełnione"? O co uzupełnione? Podaję numer w terminie - 100%. Mimo podania numeru w terminie i odbiorów codziennie gdzie status u przewoźnika poprawnie się zmienia allegro nie uwzględnia tych informacji.
Ja byłem zmuszony zostawić w cennikach tylko przesyłki Allegro, bo tylko te wliczają się w paczki "nadane w terminie".
Podanie numeru listu to jedno, drugie to otrzymanie statusu "odebrano przez kuriera", żeby Allegro mogło liczyć swoje statystyki. Niestety nie mają integracji z FedExem, więc wszystkie paczki będą wisiały jako niewysłane w terminie.
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/skutecznosc-wysylki
Nie rozumiem dlaczego Allegro w ogóle liczy przesyłki "nadane w terminie" u przewoźników niezintegrowanych z ich systemem, przez co spada skuteczność wysyłki...
Dla mnie to wygląda jak kara za brak korzystania z usług Allegro. 😐
Niestety wygląda to jak praktyka typowo monopolistyczna 😞
Dzięki za pomoc bo nie mogłem uwierzyć w takie nierzetelne podejście serwisu. A jednak ...
Pozostaje niesmak, że Allegro oczernia i pomawia o rzekome nieterminowe wysyłki licząc to w ten sposób i nie sprawdzając faktów. Wyliczenia "bo tak" bez oparcia w rzeczywistości.