anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieprawdziwy komentarz dot. zwrotu

MAMY ROZWIĄZANIE!
rafaliprzemek
#3 Debiutant#

Witam Was,

 

otrzymałem negatywny komentarz od pewnego klienta, który zarzucił brak zwrotu wpłaty za dokonany zwrot towaru. Pomijam inne nieprawdziwe cuda które tam powypisywał, ponieważ nie zgodziłem się na znaczne obniżenie ceny za wymyślone wady. Przyjąłem zwrot, pieniądze oddałem w terminie. Nie boli mnie fakt negatywa, ale zarzucił tam brak zwrotu pieniędzy i kontaktu, co niestety jest poważnym zarzutem i dla potencjalnego kupującego może być to ważne. 

 

Czy samo allegro da radę skorygować lub usunąć komentarz? Poprzedni mu usunęli, zgłosiłem naruszenie regulaminu z powodu podania nr tel. 

 

Ewentualnie czy jest możliwa i czy ma sens droga sądowa?

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
mdrogeria
#21 Demiurg#

rafaliprzemek allegro moze usunąć ocenę jeśli nie jest zgodna z prawdą . Opisz problem tu -https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/problemy-transakcyjne/co-moze-pomoc-w-pozytywnym-rozwiaza...

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Komentarz ma być zgodny z rzeczywistym przebiegiem transakcji, jeżeli więc jest w nim napisane, że nie oddałeś pieniędzy, podczas gdy środki zwróciłeś i możesz to udowodnić, Allegro taką ocenę może usunąć. Pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5...

Sprawy sądowej nie polecam. Niedawno jeden ze sprzedawców przegrał ze mną proces o komentarz i poniósł wszystkie koszty sądowe. Sprawa ciągnęła się około 2 lata.

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@xyz96 to, że z Tobą ktoś przegrał w sądzie nie oznacza, że z kimś innym byłoby podobnie. Każda sprawa jest indywidualna i to od okoliczności zależy ocena, czy jest sens iść z tym na drogę sądową. Każda sprawa cięgnię się długo, take mamy realia naszego sądownictwa 😞

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@mikeza Z praktyki wiem, że w sądzie przedsiębiorca ma niewielkie szanse. Sąd traktuje konsumenta jako słabszą stronę. Komentarz musiałby być ewidentnym pomówieniem, oszczerstwem, aby kupujący przegrał, jeśli są jakiekolwiek przesłanki przemawiające na jego korzyść, przegra sprzedawca.

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@xyz96 To jak sąd kogo traktuje doskonale wiem, bo mam z nim również styczność od lat. i jakby było tak jak piszesz, że słabsza strona jest w jakiś sposób "faworyzowana" przez sąd to byśmy mieli najlepsze sądy na świecie. Niestety rzeczywistośc jest zgoła odmienna. Liczą się kasa, prawnicy, kontakty, ten kto je ma może liczyć na korzystny dla siebie wyrok.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@rafaliprzemek do allegro zawsze można pisać, to nic nie kosztuje. Skoro jeden komentarz usunęli, to może podobnie zrobią z drugim, tym bardziej, że są w stanie zweryfikować to czy wpłata została zwrócona.

Inna sprawa, że jak trafiłeś na pieniacza, to będzie tak wystawiał nowe komentarze i nic z tym nie zrobisz. Szkoda Twojego czasu i nerwów. Lepiej odpowiedzieć rzeczowo na negatywa i opisać całą sytuację. Dla kupującego to będzie dostateczna forma, która uwiarygodni Twoje stanowisko.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
rafaliprzemek
#3 Debiutant#

Dziękuję Wam za wskazówki, będę zatem działał. Pozdrawiam:)

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@rafaliprzemek W odpowiedzi którą zaznaczyłeś jako rozwiązanie, masz podany błędny link do kontaktu.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

rafaliprzemek przekierują .

oznacz moderatorów