Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nierozwiązana dyskusja - jeżeli klient tak oznaczy dyskusję to :
- jak to wpływa na rankingi Sprzedawcy i czy w ogóle wpływa? ( wiem że tak, ale chodzi mi o firmę która ma dziennie dziesiątki lub setki kometarzy)
- Czy Allegro / pracownik allegro po takim oznaczeniu dyskusji przez Kupującego podejmuje jakieś kroki? Jeżeli tak to czy może zmienić status dyskusji?
Mam rozpoczętą dyskusję z dużym sklepem i generalnie po ich reakcji można wnioskować że przy dużej ilości pozytywów i transakcji takie coś ich nie rusza i że można ich...
Ma wpływna jakość sprzedaży i w konsekwecji pozycjonowanie .
@dawal50 czyli rzeczywiście przy dużych sklepach typu dziesiątki zamówień dziennie to "pestka"
@pinsplash a przy małych to nieproporcjonalnie za duża kara "masz aż 1 nierozwiązaną dyskusję" i leci po np 300 pkt porażka z tym. Dostałem wczoraj jedną, bo nie zrobiłem zwrotu klientowi któremu się nie należał z uwagi na brak możliwości zwrotu produktów cyfrowych. Klient to zaakceptował kupując ale może sobie oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną a ja tracę SS, trafność itd mimo że nie popełniłem żadnego błędu
@dawal50 czy pracownik allegro może zmienić status dyskusji? Jezeli tak to w jakich przypadkach?
@pinsplash nie wiem, chyba nie może albo nie zmienia bo to klienta decyzja. https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/ramy-czasowe-dyskusji-85Y7X9bxEs2