anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

NIesłusznie zablokowane konto, brak odzewu z strony serwisu!

Ectro_pl
#8 Zapaleniec#

Czy możemy liczyć na obsługę przez jakąś kompetentną osobę, która podejdzie rzetelnie do sprawy i się z nią zapozna?

Od kilku dni mamy zablokowane konto, udowadniamy, że niesłusznie i brak jakiejkolwiek reakcji z Państwa strony !

Proszę dokładnie przeczytać poniższy wygląd sprawy, bo dotąd chyba nikt się nie zapoznał.

 

29 listopada 23:03 - Kupujący zgłasza problem z produktem

30 listopada 09:42 - Odpowiadamy kupującemy, z prośbą o przesłanie zdjęć uszkodzenia

30 listopada 12:37 - otrzymujemy od Państwa upomnienie by wyjaśnić problem z kontrahentem ( ledwo co nam kupujący zgłasza sprawę, my od razu odpowiadamy, a Państwo już wysyłają do nas informację tak jakby kupujący nie otrzymał od nas żadnej odpowiedzi)

Następnie na bieżąco była prowadzona korenspodencja z kupującym, gdzie odpowiadaliśmy praktycznie OD RAZU!Był poinformowany, że musi poczekać na rozpatrzenie sprawy, co zresztą sam wybrał ( i mogą Państwo to przeczytać w korespondencji pomiędzy klientem)

8 Grudnia 16:57 otrzymujemy nagle ostrzeżenie od Państwa "Działasz niezgodnie z regulaminem Allegro - ostrzeżenie"

8 Grudnia 16:58 Od razu odpowiadamy prosząc o wyjaśnienie w którym miejscu działamy niezgodnie z regulaminem, bo wszystko było zgodnie z regulaminem serwisu i z prawami konsumenta "zgłoszenie numer "19565241" ref:_00D24aE05._5003VKfY8S:ref" 2021-12-08, 16:58

9 grudnia17:02 Otrzymujemy od PAństwa odpowiedź:
" Dzień dobry. Wysłaliśmy do Państwa upomnienie w dniu 30 listopada dotyczące kupującego . Nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Państwa, klient poinformował nas, że również nie skontaktowaliście się z Nim, dlatego wysłaliśmy do Państwa ostrzeżenie. Proszę o wyjaśnienie sprawy z kupującym."

10 Grudnia 08:53 Odpowiadamy Państwu:

"Jak nie skontaktowaliśmy się z klientem, jak prowadzona była z nim korespondencja i od razu praktycznie zawsze była udzielana odpowiedź, gdzie pierwsza wiadomość od klient była dnia 29 listopada i tego samego dnia udzielona odpowiedź, więc i upomnienie z Państwa strony wysłane dnia 30 listopada było nie na miejscu...Mają chyba Państwo wgląd do korespondencji skoro przechodzi ona przez serwis i skoro jako użytkownicy możemy odczytać korespondencję - wiadomości od kupujących bezpośrednio w serwisie allegro, to Państwo do tego też mają na pewno wgląd. Więc proszę sobie zweryfikować jak wyglądała korespondencja i kontakt z naszej strony z kupującym, a nie wystawiać bezpodstawne ostrzeżenia.."

 

Poinformowaliśmy Państwa, że klient otrzymywał od nas odpowiedzi, na bieżąco. Żadna jego wiadomość nie została bez odpowiedzi, informujemy Państwa, że Państwa zarzut względem nas, że nie odpowiedzieliśmy na upomnienie z dnia 30 listopada jest bezpodstawny bo nie mieliśmy takiego obowiązku odpowiadać na Państwa upomnienie z dnia 30 listopada BO TREŚĆ UPOMNIENIA TEGO NIE WYMAGAŁA!! Już nie wspominając o tym, że wysłali Państwo upomnienie chwilę po tym jak kupujący ledwo co nam zgłosił problem. Więc upomnienie całkowicie bezpodstawne!!

Na naszą wiadomość wysłaną do Państwa dnia 10 grudnia gdzie informujemy że przecież kontakt z klientem był, i nie rozumiemy ostrzeżenia, już żadnej odpowiedzi nie otrzymaliśmy!! tylko zostało zablokowane konto. Nie interesuje Państwa chyba to co pisze sprzedawca. A wierzą Państwo kłamliwej informacji jakie podaje kupujący, jako by nie było kontaktu z naszej strony, a odpowiedzi były mu natychmiast udzielane, co potwierdza zapis korespondencji.

W żadnym miejscu regulamin serwisu nie został naruszony, tak samo działamy zgodnie z prawami konsumenta, gdzie na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni. A Państwo mimo to blokują konto i wywierają jakiś nacisk na sprzedawców!!

Od dnia 10 grudnia wzywamy do odblokowania konta, i brak jakiejkolwiek reakcji z Państwa strony. Konto nadal zablokowane!!

Udowadniamy Państwu że kontakt z klientem był, podsyłając korespondencję z nim, i otrzymujemy od was odpowiedź: "Kupujący zgłasza nam, że nie ma z Państwem kontaktu."

Czarno na białym macie całą sprawę podaną, jak wyglądała korespondencja z klientem,  a Państwo nadal piszą że kupujący zgłasza że nie ma z nami kontaktu.

Powinienem użyć niecenzuralnych słów, bo to przechodzi już ludzkie pojęcie, gdzie czarno na białym przedstawiłem, że kontakt z klientem był, jak wyglądała korespondencja z nim i jak sprawa jest rozwiązywana, gdzie klient sam zgodził się poczekać na rozwiązanie sprawy, a Państwo nadal piszą że kupujący zgłasza że nie ma z nami kontaktu.  Jak do jasnej cholery kontaktu nie ma? jak przedstawiliśmy Państwu korespondencję z nim!  Proszę zajrzeć do korespondencji, a nie bezmyślnie odpowiadać trzymając się tylko tego co podaje kupujący, bo to co on Państwu podaje jest sprzeczne z faktami!! Rozmawia z nami, po czym pisze Państwu że nie ma z nami kontaktu.

 

Ostatnia wiadomość od klienta jest z dnia 2 grudnia gdzie zgodnie z korespondencją, klient zdecydował że zaczeka na rozpatrzenie, i mamy zgodnie z tym 14 dni

Od tego czasu do zablokowania przez Państwa konta, nie było żadnej wiadomości z strony klienta, na którą by nie otrzymał odpowiedzi. Więc zgłaszanie Państwu by nie było kontaktu z nami jest oszczerstwem! A Państwo całkowicie zignorowali to co przedstawiliśmy w odpowiedzi na ostrzeżenie

Proszę o natychmiastowe odblokowanie konta, bo w żadnym miejscu regulamin nie został złamany. Kupujący otrzymywał na bieżąco odpowiedzi, rozpatrujemy zgłoszenie reklamacyjne zgodnie z przepisami, odpowiedzieliśmy na Państwa ostrzeżenie z dnia 8 grudnia gdzie to Państwo zignorowali naszą wiadomość z dnia 10 grudnia, i blokują nam konto! I brak reakcji od 3 dni na wysyłane zgłoszenia 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Ectro_pl Zapoznałam się z tym, co napisałeś. Dziękuję Ci też za przesłane zrzuty ekranu. Wysłałam prośbę do działu, który zajmuje się Twoją sprawą o szybkie rozpatrzenie. Proszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości, otrzymasz odpowiedź mejlowo. 

oznacz moderatorów

Ectro_pl
#8 Zapaleniec#

Blokada nadal jest wymuszając na nasz rozpatrzenie reklamacji, a mamy też swoje prawa i terminy! 

Zablokowali Państwo konto gdzie powodem było rzekomy brak kontaktu z klientem! Udowodniliśmy, że kontakt był! Więc blokada była niesłuszna!

A mimo to nadal mamy zablokowane konto. Państwo przeciągają blokadę wymuszając na nas już decyzję rozpatrzenia reklamacji!

Nie był z naszej strony złamany ani regulamin serwisu bo kontakt z klientem był, była udzielona odpowiedź na ostrzeżenie ani nie był złamany żaden przepisy konsumenckie i nadal blokują Państwo konto.

Proszę przestrzegać też praw jakie mamy jako sprzedawca i pozwolić nam reklamację rozpatrzeć w terminie jakim mamy, a nie wymuszać teraz rozpatrzenie blokadą konta która była niesłuszne nałożona.


Dlaczego nie otrzymaliśmy odpowiedzi na naszą wiadomość do otrzymanego ostrzeżenia? Zamiast tego była nałożona blokada, a informowaliśmy że kontakt z klientem był.

Proszę wskazać w którym miejscu złamaliśmy jakiś przepis że blokada jest ciągle na koncie nałożona.

Proszę odblokować konto, i pozwolić nam normalnie pracować i odblokować jak złamiemy jakiś przepis!

oznacz moderatorów