Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opiszę problem. Klient otrzymał przesyłkę na czas, znajdowała się w paczkomacie i czekała na odbiór. W rozmowie telefonicznej z klientką dowiedziałam się, że po paczkę wysłano dziecko, które nie poradziło sobie z otwarciem skrytki ( pochodzą z Ukrainy ). Po czym wróciło do domu rozżalone, że nie ma piłeczek i dziecko wystawiło mi negatywnę ocenę za niedostarczenie przesyłki, wylewając na mnie swój żal. Poprosiłam matkę o usunięcie negatywa, ponieważ wpływa to na moją działalność i sprzedaż, zostałam poinformowana, że uczucia jej dziecka są ważniejsze niż mój biznes. Dodam, że dziś paczka figuruje jako zagubiona. Była dwukrotnie umieszczana w paczkomacie. Uważam, że negatyw jest wysoce niesprawiedliwy i powinien zostać usunięty przez Allegro, ponieważ mojej winy w całej tej sytuacji nie ma żadnej. Oczywiście Allegro twierdzi, że klient ma prawo do oceny transakcji i oceny nie usunie.
@Moye-handmade przedsądowe wezwanie do usunięcia i jak nie pomoże to do sądu.
@Moye-handmade Nie usuwamy ocen i komentarzy, które kupujący wystawili:
- w wyniku nieporozumienia ze sprzedającym – o ile są zgodne z naszymi zasadami
- za niezgodność towaru z opisem, a także jakość towaru
- za obsługę i kontakt ze sprzedającym
- gdy problemy z dostarczeniem paczki były po stronie przewoźnika.
Staramy się w jak najmniejszym stopniu ingerować w tę kwestię.
Wysyłam Ci artykuł jak działają komentarze i opinie na Allegro.
W sprawie komentarzy kontaktuj się proszę przez formularz.
Tylko, że tutaj nie było problemów z dostarczeniem przez sprzedawcę czy przewoźnika, bowiem paczka została dostarczona na co są dowody. Klient nie poradził sobie z odbiorem paczki i obciązył tym dostawcę. W tym tkwi sedno. To klient nie potrafił wyjąć paczki z paczkomatu!!! Po mojej interwencji paczkę przekazano do klienta po raz drugi i znów jej nie odebrał. Jak w takim razie można uważać, że ten negatyw jest zgodny z regulaminem. To ja powinnam wystawić klientowi negatyw za nieodebranie paczki, stracony czas i pieniądze, bo do dziś towar do mnie nie wrócił, a żeby sprawę już zakończyć, to dla świętego spokoju zwróciłam klientowi środki.
@Moye-handmade wysmaruj pismo przedsądowe i pokryciem kosztów strat, zgłoś do allegro że konta używa nieuprawniona osoba itp.
A co z paczką i kasą ?
Kilkakrotnie rozmawiałam z konsultantami, że to dziecko wystawiło mi ten negatyw ( wiem to na podstawie rozmowy telefonicznej z matką, która informując mnie o tym się śmiała, hihi, to nie ja, to dziecko, bo przyszło rozżalone, że chciało piłeczki i nie ma piłeczek). I nic. Mam to zaakceptować, bo klient ma prawo do subiektywnej oceny. Dziś środki zwróciłam, a towaru nie mam. W ogóle tu nie chodzi o kwotę, bo jest śmieszna i to w tym wszystkim jest wkurzające. Machnęłam już ręką na ten negatyw, najgorsze jest poczucie bezradności mimo wałkowania sytuacji i ewidentnej winy klienta, bo sam sobie paczki nie umiał odebrać. Allegro przyklaskuje klientowi, a mi być może uciekł z tego powodu inny klient, który przeczytał, że NIE DOSTARCZAM PACZEK!!!
@Moye-handmade ja jako kupujący za bardzo bym się nie sugerował, chociaż rok Temu, tez dostałaś nega za nie wysłanie przesyłki😉
Tamto wzięłam na klatę, bo sytuacja była zupełnie inna. Byłam chora, nie wysłałam, bo nie dałam rady, wytłumaczyłam się, klient zrobił co zrobił. A tutaj wysłałam, próbowałam rozmawiać, a kobieta się smieje, że nie będzie dziecku odbierać przyjemności dowalenia mi. Mam nadzieję, że większość klientów podchodzi do sprawy tak jak Ty i się nie sugeruje się opiniami, ale poczucie niesprawiedlwości zostaje.