Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedałem Panu produkt do którego niestety osoba odpowiedzialna za pakowanie nie dołączyła instrukcji obsługi w języku polskim. Pan zadzwonił do nas w tej sprawie i ustaliliśmy, że dosyłamy instrukcję w wersji elektronicznej, Pan po rozmowie podesłał wiadomość na allegro, że w nawiązaniu do rozmowy prosi o instrukcję, którą otrzymał po 2 minutach. Po 20 dniach dostajemy negatywa od tego Pana z dopiskiem, że instrukcję mieliśmy dosłać, a tego nie zrobiliśmy, po naszym telefonie Pan stwierdził, że on instrukcji nie ma, ale jeśli mu wyślemy to usunie negatywa, instrukcję wysłaliśmy więc drugi raz i od razu zadzwoniliśmy zapytać jak sprawa wygląda odnośnie usunięcia, Pan potwierdził, że możemy wysłać prośbę o usunięcie i ją zaakceptuje. Prośba została wysłana i kontakt się urwał, a negatyw jak był tak jest. Czy jest szansa na cokolwiek w tej sytuacji??
Pozdrawiam
@Mapark a ile czasu minęło od wysłania prośby o usunięcie? Spróbuj jeszcze raz skontaktować się z tym klientem. Z Twojego opisu wynika, że chyba nie będzie mnożył niepotrzebnie problemu.
Pan już nie odbiera od nas telefonu mimo prób kontaktu w różnych godzinach