Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
otrzymałem negatywny komentarz od klienta po miesiącu od zakupu. Nie skontaktował się w ogóle, że coś nie pasuje w zamówieniu. Nie odbiera telefonu, nie odpisuje na sms-y ani na maile. Kontaktowałem się z allegro to otrzymałem odpowiedź, że oni nie mogę ingerować w ocenę kupującego. W tej chwili staram się o uzyskanie Super sprzedawcy i przez tą ocenę średnia poszła mocno w dół. Pytanie co mogę zrobić w tej sprawie, aby anulować komentarz?
Realnie? Nic. Mniej realnie? Uzyskać od sądu nakaz usunięcia komentarza. Czyli pozwać klienta o np. naruszenie dobrego imienia firmy.
Rozumiem, ale ile to będzie trwało. Czy allegro nie może wystąpić o uzasadnienie takiego komentarza od klienta?
Mieliśmy podobną sytuacje, same pozytywne komentarze na koncie, a klient jakiś dał po 2 miesiącach od odebrania towaru negatywny i też nie potrafił "uzasadnić" dlaczego taki a nie inny komentarz. Niestety z miejsca straciliśmy tytuł super sprzedawcy, sprawę zgłosiliśmy do allegro ale niestety oni jak w Pana przypadku umywają ręce. Znają się tylko na dokładaniu kolejnych to prowizji od sprzedaży ...
Właśnie otrzymałem odpowiedź od allegro, że oni nie ingerują w kontakt klienta ze sprzedającym. Cytuję "Niestety Nie pośredniczymy w kontakcie między sprzedającym i kupującym w sprawach dotyczących usunięcia oceny transakcyjnej.
Zachęcam jednak do ponawiania prób kontaktu z kupującym, ponieważ tylko za jego zgodą mogę usunąć komentarz.
Mam nadzieję, że sprawa zakończy się dla Państwa pomyślnie"
daj sobie spokój. Ja już dawno darowałem sobie ten program Super S. Te komentarze są celowe, ja miałem to samo, za każdym razem jak spełniałem warunki SS i byłem w trakcie weryfikacji, dostawałem taki komentarz widmo, nie wiadomo za co, nie wiadomo od kogo, zakup dawno temu. statystyki spadały i odmowa przyjęcia do programu. Dla mnie to celowe działanie, żeby nie łapać się na program, dlatego odpuściłem.
Nie przejmujcie się Panowie , od wprowadzenia nowych zasad w maju ( o ile nie przedłużą terminu wprowadzenia nowych warunków dla programu SS ) co najmniej 90% obecnych użytkowników straci tytuł 🙂
W mojej kategorii powiem szczerze, że raczej chyba niezbyt wiele ten tytuł daję. Pozytywne oceny na poziomie 98% wystarczą na smarta i tego się trzeba trzymać.
Zawsze znajdzie się ktoś, komu coś się nie spodoba. Ostatnio dostałem negatywa od klienta, bo jak stwierdził " brak informacji z Państwa strony o realizacji zamówień (nie biorę pod uwagę informacji "systemowych" z allegro lub firm kurierskich) "
Najwyraźniej klient oczekiwał listu poleconego z oficjalnymi podziękowaniami , albo telefonu z informacją 😄
Jak będziecie brali sobie wszystko do głowy, to zamiast sprzedawać będziecie marnować czas na odkręcanie jakiegoś irracjonalnego negatywa.
@lopes1990 w zasadzie od dawna widać, że grono SS maleje, jeszcze rok temu jak kupowałem na allegro, co drugi miał monety i tytuł, teraz monet już nie ma zupełnie, a i członków programu jakoś mało. Myślę, że allegro wprowadziło program oszczędnościowy - obcinamy uczestników, oszczędzamy na monetach. Czyli jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę 🙂
SS jest źle skonstruowany, łatwiej o tytuł dla Sprzedawcy, który wysyła kilka setek paczek miesięcznie, średnie ocen nawet przy kilku negatywnych nie mają wtedy znaczenia.
Gorzej mają mniejsi Sprzedawcy, którzy wysyłają kilka paczek miesięcznie, jedna ocena 4/5 i 30 dni oczekiwania, a wiadomo Klienci jak Klienci
Jednak na to złotego środka niestety nie ma, no i wątpię że All przejmuje się czymś takim
@Adekpol dużo zależy od branży, asortymentu, specyfiki dostawy. Pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć. Tu nawet nie chodzi o negatywne komentarze, bo takie zawsze się trafią, ale nagminne ocenianie poniżej 5 gwiazdek np. za koszt wysyłki. U mnie to norma, ma klient do wyboru polecony smart, odbiór w punkcie, paczkę, DPD - wybierze najdroższą formę - da potem 3 gwiazdki za koszt dostawy, albo obetnie ocenę, bo długo czekał na paczkę (bo wybrał np. polecony zakładając, że dotrze na drugi dzień) długo by pisać na ten temat. To są czynniki całkowicie niezależne od nas i ich ocenianie przez allegro to czysta fikcja.
Właśnie niedawno podpisałem umowę kurierską z firmą inpost i myślałem żeby dostać się do smarta trzeba mieć super sprzedawcę. Jest to konieczne? Jeśli nie to jak można się do tego dostać?
@METALIK-Autozlom nie trzeba mieć super s. nie trzeba nawet podpisywać umowy z inpost. Wystarczy, że ustawisz odpowiednie ceny dla swoich przesyłek z cennika allegro, zintegrujesz allegro z inpost, żeby automatycznie się to pobierało (dane adresowe itd), musisz chyba jedynie mieć minimum 98% poleceń z tego co pamiętam, ale nie chcę tutaj wprowadzać w błąd, żeby mieć możliwość wysyłania poprzez program, ale SS nie jest konieczny, bo wtedy mało kto by wysyłał 🙂
@mikeza Dzięki za informację, mój przedstawiciel w inpost wprowadził mnie w błąd. Pytanie ile metod dostaw muszę ustawić? Wiadomo paczkomaty oraz kurier, a czy odbiór w punkcie też czy nie muszę?
doczytaj w regulaminie smart, bo to się zmienia i ja nie nadążam. ale paczkomaty i kurier powinien wystarczyć 🙂
@METALIK-Autozlom a co do infolinii inpost, to mnie przez kilka dni zwodzono i opowiadano głupoty. Tam pracują ludzie, którzy nie mają pojęcia o allegro, smarcie i całej reszcie 🙂
@mikeza Dzięki. Według regulaminu chyba wystarczy paczkomat i kurier, więc muszę sobie to ustawić bo to zwiększy jeszcze moją sprzedaż. Piszą, że odpisują szybko a dziś dostałem odpowiedź od nich po prawie dobie, więc szkoda czasami w ogóle do nich pisać, ale jak masz dyskusję i się trochę spóźnisz z odp to od razu straszą.
do postu Mikezy dodam, że musisz miec ustawioną zakładke ZWROTY
@Client:80340374 @mikeza Tak mam to już dawno ustawione. Mam jeszcze jedno pytanie.
Teoretycznie jeśli mam w umowie z kurierem uzgodnioną cenę na przesyłki 15zł, a według regulaminu mogę ustawić 12.99 to resztę muszę sobie pokryć czy allegro do tego dopłaca?
@METALIK-Autozlom musisz dopłacić z własnej kieszeni.
Też miałam zamiar wprowadzić smarta, ale teraz się nad tym zastanawiam. Myślicie, że będzie się go opłacało mieć w ofercie po wprowadzeniu nowych zasad i prowizji od dostaw?