Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy też macie takie sytuacje jak opisuję poniżej?
Firma X kupuje od nas z produkt w dużej ilości ze swojego konta ( Y ) i nie finalizuje transakcji.
Na opłacenie ma przecież 7 dni w opcji Kup Teraz.
W tym momencie zamraża mi stan na 7 dni, ponieważ w razie gdyby się jednak zdecydował opłacić to muszę mieć towar na magazynie aby mu wysłać.
Natomiast ta sama firma X z konta ( Z ) sprzedaje ten sam produkt ale w wyższej cenie w tym samym czasie.
Na chwilę obecną nie chcę wyciągać pochopnych wniosków i oskarżać kogoś bezpodstawnie dlatego poczekam te 7 dni, natomiast jeśli nie opłaci tego zamówienia będzie to dla mnie oznaczało nieuczciwe praktyki konkurencji.
I co wtedy możemy zrobić?
Zgłoszenie danego konta z opisem sytuacji i co dalej?
Czy to nie będzie walka z wiatrakami?
Dodaj do czarnej listy kupujących , znudzi im się to prędzej czy później 🙂