anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuczciwy klient...

FH2024
#9 Pomysłodawca#

Klient zakupił ręcznik, założył dyskuję, że produkt niezgodny z opisem i nie jest to bawełna zażądał nowego produktu. Wysłałam  zdjęcie metki, gdzie jest info 100% bawełna i prosiłam o zwrot produktu. Na co klient, że nie ma takiej metki:) proces pakowania nagrywam, bo mam dość ludzi, którzy za parę złoty kłamią i działają na szkodę firmy.

Oczywiście klient milczy, dyskuja w toku. Zadzwoniłam dzisiaj do niego i doszło do kłótni, wysłałam filmik, gdzie widać metkę. 

Dlaczego na Allegro nie można stworzyć listy nieuczciwych klientów, dlaczego Allegro pozwala na tego typu zachowania, a sprzedawca musi tracić czas i nerwy.

Moze ktoś ze sprzedawców miał już do czynienia z loginem [edycja].

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

TechartGSM
#13 Ambasador#

Nie znam człowieka, ale takich jest dużo. Najgorsze jest to, że tak jak napisałaś "za kilka złotych" robią z siebie oszusta, wyłudzacza a czasami nawet TheBilla.

Teraz napisz w dyskusji, że w świetle dowodów który przedstawiłaś przedmiot jest zgodny z opisem, a reklamacja jest niezasadna i odrzucasz ją w całości. Musisz to zrobić KONIECZNIE i to przed upływem 14 dni. Następnie piszesz ticket do Allegro, informując że wydałaś decyzję reklamacyjną, w związku z tym prosisz o zakończenie dyskusji. Tyle. 

oznacz moderatorów

FH2024
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje za informację.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@FH2024 odpowiadaj na każdą wiadomość i nie zapomnij odrzucić reklamacji, możesz to już zrobić nie musisz czekać do 14 dni 🙂 

Napisz że reklamacja jest bez zasadna produkt zgodny z ofertą jest to bawełna itp. 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

FH2024
#9 Pomysłodawca#

Właśnie to zrobiłam , jeszcze raz bardzo dziękuję , pewnie teraz czeka mnie negatyw:(

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@FH2024 nie koniecznie, poczeka 14 dni licząc że nie odpowiesz na reklamcję, potem dostanie wniosek do Protect, allegro dla zadowolenia wypłaci mu kasę bez obciążania Ciebie, przykre ale tak to często wygląda 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@kostas11 W takich sytuacjach na prośbę sprzedającego, gdy wydasz decyzję reklamacyjną, Allegro zamyka dyskusje od ręki.

oznacz moderatorów

FH2024
#9 Pomysłodawca#

TechartGSM Allegro zamknęło dyskusję.

oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

No to masz modus operandi na przyszłość 🙂

oznacz moderatorów