anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niewidoczna zakładka "Zamówienia" w MS

XxperfumeriaxX
#9 Pomysłodawca#

Witam,

 

Po zmianie w menadżerze sprzedaży zakładki transakcji na zakładkę "zamówienia" mam problem, ponieważ, gdy na nią wchodzę to niestety nic mi się nie wyświetla. Wklejam niżej zdjęcie, na którym widać brak czegokolwiek. Dodam, iż inne zakładki działają (transakcje/oferty itp.) Na urządzeniu mobilnym również działa. Czy to jest błąd danego sprzętu, czy też brakuję jakiegoś powiązania. Proszę o szybkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

 

MS.jpg

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@XxperfumeriaxX Spróbuj proszę na innej przeglądarce i daj znać, czy problem jest nadal aktualny. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

XxperfumeriaxX
#9 Pomysłodawca#

@_HolaOla_

Dziekuje za odpowiedz. Niestety zmiana przeglądarki nic nie dała 😞  Nadal nie wyświetla mi się nic w tej zakładce. Jakieś inne pomysły?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@XxperfumeriaxX Już działam w zespole technicznym, aby sprawdzili tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacją, jak tylko dostanę odpowiedź. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@XxperfumeriaxX  Szukaj nowego rozwiązania , obecnie obsługa wysyłek z tej zakładki to porażka. Marnuje się czas i pieniądze na niepotrzebnie niszczone kartki papieru. Jak się do niej dostaniesz to napisz czy jesteś z niej zadowolony.

oznacz moderatorów

prezencikabc
#8 Zapaleniec#

Popieram w 100% obecnie dla mnie okno zamówień to porażka. Znacząco utrudnia mi pracę. Wcześniej tak dopracowaliśmy w firmie obsługe zamówień że każde zamowienie drukowaliśmy na papierze etykietowym (4 zamowienia na kartce a4) teraz nic nie można dostosować i ciągle trzeba czegoś szukać.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@XxperfumeriaxX Sprawdziliśmy wszystko dokładnie i nie jest błąd po naszej stronie. Z informacji, które otrzymałam wynika, że logowałeś się na komputerze tylko w przeglądarce Firefox 52.0,  a jest to bardzo stara wersja, dlatego zaktualizuj ją proszę i daj znać, czy problem jest nadal aktualny. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów