Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chciałbym zapytać w jaki sposób będzie można uzyskać 500 punktów w jakości sprzedaży skoro w mierze "średni czas odpowiedzi" mogę uzyskać 100 pkt ale jak nie mam pytań od kupujących to mi tam nie są przyznawane punkty tylko 40 pkt w mierze "Terminowe odpowiedzi" jakby nie liczył wychodzi 400 lub 460 pkt.
160+100+40+100+0+0+60 = 460 przy 100 pkt w mierze Średni czas odpowiedzi i 0 w Terminowe odpowiedzi lub
160+40+100+40+0+0+60 = 400 pkt przy 0 pkt w mierze Średni czas odpowiedzi i 40 w Terminowe odpowiedzi.
Czyli jak nikt mi nie zada pytań to max mogę uzyskać 400 pkt.
Ktoś potrafi to wyjaśnić?
Może jakoś moderator?
Pozdrawiam,
Jarek
Dzieciaki z Allegro się nudzą i wymyślają kolejne **piiip**yzmy bo nie mają czym zabłysnąć
Te 500 pkt. robi się coraz bardziej nieosiągalne ,ja już dawno pogodziłem się z tym i przestało mi na tym zależeć .Wystarczy mi że mam samych zadowolonych klientów a dążenie do jakości na full pozostawiam tym co nie mają nic innego do roboty.
Masz rację, tylko nam jeszcze trochę ciężko wysyłać przesyłki tego samego dnia i te brakujące 100 pkt niestety od 6 może nam zbraknąć aby utrzymać SS. Trochę to nie sprawiedliwe, masz dobrze opisane produkty, klienci nie muszą zadawać pytań a za to jesteś karany odjęciem 100 pkt
@fh_trendi Osobiście mam ustawione wysyłki w czasie 1 dnia a punktów mimo żadnych uwag od klientów ,braku nierozwiązanych dyskusji , nigdy nikt po zakupach u nas nie domagał się Protecta mamy cały czas poniżej 400 pkt i cały czas SS.
W starej mierze też tak mamy ale w nowej, która będzie obowiązywać od 6 października może być już na styk, jak zabiorą te 100 pkt
U mnie to wygląda inaczej:
No i ciekawe, że u mnie kolory wykresów są też inne, niebieski dla starej miary a pomarańczowy dla nowej a u Ciebie odwrotnie