Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Proszę o określenie się allegro, dlaczego nawet wzorowych sprzedających, którzy prowadzą jednoosobową działalność wrzucają do jednego worka wraz z korpofirmami.
Mamy ustawioną wysyłkę w ten sam dzień do godziny 12:00. Allegro oczekuje od nas godziny 15:00, aby nie obniżać punktów.
Powiedzcie proszę jak mała firma z lokalizacją na wsi ma tego dokonać?
Aby mieć pewność odbioru sam zawożę przesyłki do punktu (INPOST, DPD, UPS), gdzie kurierzy są w różnych godzinach, ale nigdy nie po 15 (może za wyjątkiem INPOST, czasami DPD, ale właśnie - czasami). Proszę nie pisać o zamówionych podjazdach, bo zdarzali po prostu się nie przyjechać, a w zeszłym roku zwolniono pracownika w regionie i 80 paczek nie poszło, co stanowiło obniżkę 10% w terminowości. Czasami padło auto kuriera i patrz powyżej.
Czy naprawdę godzina 12 nie powinna być granicą od której nie odejmujecie punktów? Nie mam gdzie nadać przesyłek o godzinie 15 z gwarancją ich odbioru, choćbym stanął na głowie. Poza tym w małych firmach ludzie mają jeszcze swoje życie. Trzeba pojechać do klientów, urzędu, zrobić zakupy, ugotować obiad i odebrać dzieci z przedszkola lub szkoły. Oczekujecie, iż do godziny 15 będziemy czekać na zamówienia, pakować i gonić po wsi kurierów, bo inaczej nie jesteśmy super sprzedawcą?
W małych firmach nie ma zmian, szycht 24h na dobę. Ale nasi klienci mają 98% nadanych przesyłek w ten sam dzień do godziny 12, bo to na wsi jest realne. Pod warunkiem, że pracujemy do późna. I w porządku, ale naprawdę - dajce realne terminy nadania bez odejmowania punktów, bo to po prostu nie fair.
@szafa_p_ksiazek Twoja jakość sprzedaży jest na poziomie Super, a dla miary "Procent zamówień z szybką dostawą" nie naliczamy punktów ujemnych.
Jeśli deklarujesz w ofercie wysyłkę natychmiastową, liczymy czas na jej nadanie do 23:59:59 tego samego dnia pod warunkiem, że ustawisz godzinę szybkiej wysyłki. Jeśli nie ustawisz godziny szybkiej wysyłki, masz 24 godziny na nadanie paczki, czyli do 23:59:59 następnego dnia roboczego. Czas wymagany na uzyskanie statusu od przewoźnika (zintegrowanego z nami) liczymy od godziny 00:00:01 następnego dnia roboczego od momentu zakupu. Jeśli numer przesyłki dostaniemy wcześniej - uwzględnimy to. Liczymy go do końca dnia (23:59:59), w którym upływa deklarowany przez Ciebie czas wysyłki.
Wszystkich sprzedających obowiązują takie same zasady i miejsce zamieszkania czy lokalizacji firmy nie jest brane pod uwagę w Jakości sprzedaży.