anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obraźliwy i kłamliwy komentarz którego allegro nie usunie.

n-parts
#9 Pomysłodawca#
Allegro znowu sobie robi jaja. Mają napisane że obraźliwe komentarze kwalifikują się do usunięcia. Klient mię obraża mnie ze moje doświadczenie to bzdury bo pewnie tylko siedziałem na mopie. Konkrecja się ze mnie śmieje. Dodatkowo napisał kłamliwe że czy w komentarzu co udowodniłem bo wszystkie rozmowy były przeprowadzone w Centrum wiadomości allegro. Allegro ma to gdzieś. Dodam że nie zależy mi na usunięciu opinii która oczywiście jest niesłuszna, ale o usunięcie samej treści komentarza.
Klient kupił produkt na smart po miesiącu chciał zwrócić zgodziłem się choć nie musiałem ale napisał mi czy zwrócę koszty transportu. Oczywiście napisałem nie (przecież ma smart) i to spowodowało negatywa.
 
oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

Adekpol
#13 Ambasador#

Pobaw się sądowo z cwaniaczkiem, dodatkowo skoro Allegro widzi takie zachowania i nie reaguje to ich też można, regulamin nie działa tylko w jedną stronę

oznacz moderatorów

n-parts
#9 Pomysłodawca#

Może polecisz jakąś kancelarie co się tym zajmie? 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

On nie zwrócił towar bo mu się odwidziało, tylko złożył reklamację. Wysłałeś towar niezgodny z opisem, nie od tego auta. Przyjęcie tego towaru nie było Twoją dobrą wolą, tylko obowiązkiem. Nie oddałeś kosztów wysyłki, a tego czy kupujący miał Smart nie wiemy na pewno. 

oznacz moderatorów

n-parts
#9 Pomysłodawca#

Właśnie napisałem że komentarz jest kłamliwy co udowodniłem allegro bo wszystkie wiadomości są w centrum wiadomości allegro. Kupujący zachował się dość dziwnie twierdził że mechanik mierzył i przedmiot powinien mieć 26mm a na końcu że jednak było dobrze kupione:) Na zwrot zgodziłem się bez dyskusji bo to chodliwy towar a lobię jak klient jest zadowolony. Najwyraźniej chciał mnie naciągać nie udało się (bo dlaczego chciał kasę za transport skoro wysyłkę i zwrot miał w pakiecie smart)

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@n-parts wiesz co, jeśli do klientów piszesz tak jak tutaj na forum, to wcale się nie dziwię, że masz problem z negatywami i komunikacją. Przecież to nawet nie jest po polsku. Poświęć chwilę na to, by pisać poprawnie i składnie, ze zwykłego szacunku do odbiorcy wiadomości. Serio, będziesz mieć mniej problemów z klientami, jeśli będą wiedzieli, o co tobie w ogóle chodzi.

oznacz moderatorów

n-parts
#9 Pomysłodawca#

Mam przestać być miły ? uprzejmy ? i to pomoże ? Jaki sprzedawca rozmawia z klientem o zwrocie po miesiącu czasu ? Normalnie powinienem nie dyskutować z nim tylko napisać że nie ma już możliwości na zwrot.

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@n-parts Nie rozumiesz. Piszesz niechlujnie, z rażącymi błędami i nieskładnie; trzeba się domyślać, co możesz mieć na myśli. Dlatego uważam, że jak popracujesz nad tym, to szybciej się będziesz dogadywał z klientami. I mówię ogólnie, nie tylko o tym konkretnym przypadku.

oznacz moderatorów

n-parts
#9 Pomysłodawca#

Hmm, dziękuję Ci za tą uwagę. Myślę że to nie na temat. Nie widzisz mojej korespondencji z klientem.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@n-parts Mogłeś to załatwić jak trzeba, zgodziłeś się na zwrot po miesiącu. Klient mógł złożyć reklamację.

oznacz moderatorów

n-parts
#9 Pomysłodawca#

Klient nie chciał reklamacji bo nie było podstawy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@n-parts  No to nie trzeba było przyjmować bo efekt jest taki sam i są tylko problemy.Na zwrot ma 14 dni.

oznacz moderatorów