Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To jest jakiś absurd.
Ktoś kupił u mnie przedmiot.
Wysłałem w ten sam dzień (w ciągu 3 godzin od zakupu).
Kupujący sam wybrał przesyłkę (paczkę ekonomiczną) 13 PLN. Tyle samo zapłaciłem na poczcie.
I zaniżone "gwiazdki" za koszt wysyłki. Przesyłka nie łapała się na SMART, bo koszt przedmiotu poniżej 40 PLN.
To co dopłacać do przesyłek?
Dopłacaj. Co prawda i tak Ci zaniżą, ale przynajmniej będziesz miał słodką świadomość tego, że zrobiłeś wszystko 😛
I tak dopłaciłem (koszt koperty bąbelkowej).
@pogotowie-it Bierz przykład ze mnie - co prawda to ciut niepolitycznie, ale osobiście mam głęboko w zadzie gwiazdki, komentarze i upierdliwych kupujących. Szkoda mi zdrowia na wkurzanie się tym, na co i tak nie mam wpływu.
Też to mam w d****e, jak tylko nie jest to negatyw.
@Vrykoserio? Skoro i tak oceny będą zaniżane to po co dopłacać?
@pogotowie-itja dostaję zaniżone oceny za koszt wysyłki Allegro poleconym za 5.90 więc nic mnie już nie zdziwi. Nie zamieszam dokładać ani grosza bo nawet darmowa wysyłka nie gwarantuje wzrostu sprzedaży ale za to gwarantuje wzrost wydatków.
Wiem o tym. I my jako sprzedający nie mamy żadnych narzędzi, żeby się przed tym bronić.
@mix-mce To było pisane z ironią...ci, którzy znają mnie kilkanaście lat, jak @pogotowie-it , wiedzą 😉
@pogotowie-itdlatego powtarzam od początku KUPUJĄCY NIE POWINIEN MIEĆ MOŻLIWOŚCI OCENY KOSZTU TRANSPORTU. Sam widział PRZED zakupem, zdecydował się na niego - więc zaakceptował.
Ja miałem ostatnio sytuację gdzie pomyliłem się w kalkulacji i Kupujący zapłacił MNIEJ niż wyniósł rzeczywisty koszt przesyłki ( nie licząc kosztu koperty, taśmy itp). A i tak dostałem mniej gwiazdek za koszt.
Też mam takie przypadki, ale tego już kupujący nie bierze pod uwagę.
WRÓÓÓÓÓĆ - może oceniać, pod warunkiem że ALL zdejmie ten parametr z jakichkolwiek programów i wyliczeń do czegokolwiek. Oraz zamieści opis że "są to subiektywne odczucia i nie muszą być zgodne z prawdą"
Można i tak, ale coraz bardziej denerwują mnie poczytania Allegro jako monopolisty.
Wszystkie te oceny są o kant ....... rozbić . Od kiedy kupujący nie mogą oceniać czasu wysyłki to wyżywają się na gwiazdkach w ocenie obsługi klienta . Przynajmniej tak jest u mnie . Są po prostu tacy, którzy muszą gwiazdkę albo dwie uszczknąć czy jest powód czy go nie ma. Klientka kupiła książkę o 8 rano, w południe ją wysłałam , miała link do śledzenia i wszystko co tylko potrzebne. Na drugi dzień sobie ją odebrała i co i dostałam zaniżone oceny za obsługę. Na pytanie czy aby książka za szybko do niej nie dotarła i jest niezadowolona z tego powodu odpowiedzi nie otrzymałam. Pozostaje faktycznie mieć te oceny w zadzie 🙂
@pinsplashocena kosztów wysyłki miała sens przed wprowadzeniem usług allegro inpost i allegro poczta. Teraz jak 80% ofert ma takie same ceny do tego z góry ustalone to kupujący robią co chcą z ocenami chociaż sprzedający nie ma tu nic do gadania
@mix-mceNie, ona nie miała sensu! Przecież znasz koszt PRZED zakupem. Kupujesz = Godzisz się na niego. Więc co tu oceniać?
@pinsplashWłaśnie ocena kosztów miała WTEDY sens bo sprzedający mogli również wystawiać komentarze co blokowało większość zaniżonych ocen. Wtedy z palcem w nosie miałem "standard allegro" bo kupujący oceniali transakcję OBIEKTYWNIE. Teraz dostać się do kwalifikacji SS ciężko właśnie przez zaniżone oceny za koszt wysyłki z którymi nie ma jak walczyć.
Sprzedający nie powinien być karany za trzymanie się cennika ustalonego przez allegro. Każda transakcja Allegro Inpost/Poczta powinna mieć z góry 5 gwiazdek, ale wtedy allegro nie miało by bata by zmuszać do udostępniania darmowych wysyłek.
Zawsze sprzedający będzie poszkodowany.
Dalej ten temat wałkujecie? 😀
Cześć Piotr