Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim.
Wpadłem podzielić się z Wami oceną kupującej, którą Allegro traktuje jako zgodna z regulaminem. Dodali również, że tak mogła przebiegać transakcja i oni nie mieszają się w takie ,,subiektywne” opinie. Chciałbym wiedzieć co Wy o tym myślicie, a mianowicie:
,,Kolczyki zgodne z opisem, ładne, ale zapakowane w pudełko do pierścionka, a Sprzedający wybrał firmę kurierską, która nie informuje o terminie dostawy.”
Zgodność z opisem: 5/5
Obsługa kupującego: 1/5
Opis pudełka, okey, jest subiektywne, ponieważ kolczyki pakujemy w mniejsze firmowe pudełeczka, które mogą wydawać się przeznaczone do pierścionka, a pierścionki pakujemy w serca, a nie firmowe. Ta kwestia jeszcze by przeszła, ale 2ga część 🤔
Wybraliśmy kupującej firmę kurierska do zamówienia? Nie informuje o terminie dostawy mimo wprowadzeni numeru śledzenia do zamówienia? Maili od Allegro i DPD? Tego nie rozumiemy.
Dla Allegro wszystko gra.
Nie piszę tu z konta firmowego.
Czekam na Wasze zdanie i może wypowiedź moderatorów na ten temat?
Pozdrawiam.