Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dziś otrzymałem ocenę nagatywną od kupującego , zgłosiłem do Allegro ale zero pomocy
Klient zakupił od mnie towar opłacił wskazał paczkomat i paczka tego samego dnia pojechała do klienta , klient nie odebrał przesyłki w terminie i paczka wróciła do nas , po paru dniach założył dyskusję że nie otrzymał towaru pisząc że nie zdążył i że mamy wysłać mu ją jeszcze raz , przekazaliśmy mu informację że możemy nadać paczkę jeszcze raz po wcześniejszej opłacie za ponowną wysyłkę. Klient się nie zgodził i zażądał zwrotu pieniędzy . Próbowałem zwrócić wpłatę ale częściową za sam towar bo nie jestem sponsorem i za darmo nie wysyłam ( paczkomat bez smart ) nie mogłem tego dokonać więc poprosiłem w dyskusji o numer konta lecz nie otrzymałem , po paru dniach machnełem ręką i dokonałem zwrotu całościowego a klient w zamian wystawił mi komentarz negatywny że jestem roszczeniowy dopisując ( Żyła ) , zwróciłem się do Allegro z prośbą o usunięcie opini ponieważ na jakiej podstawie zostałem oceniony jak transakcja nie doszła w żaden sposób do finalizacji a co najlepsze w tej sytuacji zostałem obciązony kosztami wysyłki do klienta i powrót paczki plus materiał do pakowania , co z robić w tej sytuacji ? ktoś pomoże ? bo allegro odpisało mi że klient ocenił mnie że źle go obsłużyłem i że mam za wysokie koszta wysyłki ( paczkomat - 8,99 )
@MOTO-EXPERT Klient ma prawo do oceny i zrobił to na podstawie własnych, subiektywnych odczuć, jeżeli Ciebie nie obraża Allegro nie usuwa takich komentarzy: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/oceny-i-komentarze/kiedy-allegro-moze-ingerowac-w-moja-opini... Klientowi po rezygnacji z zakupu należy się całość tzn. tyle ile tobie zapłacił.
tak wszystko ok ale klient nie odstąpił od umowy , założył dyskusję , otrzymał zwrot ale żadnego odstąpienia itd nie dokonał dlatego moje zdziwienie na jakiej podstawie sprzedający są oceniani jak kupił nie odebrał i kasę dostał spowrotem ?
MOTO-EXPERT Tak zrobił, bo może. Takie są zasady na Allegro.
To drobiazg, przygotuj się na większe problemy.
@decomasters Nie stresuj go.😁
@MOTO-EXPERT Jeśli klient zażądał zwrotu pieniędzy, to poinformował o rezygnacji z towaru, czyli odstąpił od umowy. W takie sytuacji należy mi się zwrot całej wpłaty, łącznie z kosztem wysyłki. Powrót przesyłki paczkomatem jest bezpłatny. Kupujący może ocenić transakcję. Jeżeli ocena narusza zasady, możesz ją zgłosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272&subjectId=0047464a-5... Nie jest tak, jak pisze @LEW433 , że tylko obraźliwy komentarz może zostać usunięty. Może zostać usunięty każdy komentarz, który nie jest zgodny z rzeczywistym przebiegiem transakcji.
Bajki przez telefon bo nikt nie usunie nawet niesprawiedliwego komentarza -mamy to już wielokrotnie przecwiczone z allegro nie da się na ten temat dyskutować...
tak tutaj się zgodzę co do braku wsparcia przez Allegro dla sprzedawców , moim zdaniem taka osoba nie powinna mieć prawa wystawić oceny ... dla przykładu jak można ocenić opis przedmiotu jak ona go nie otrzymała wogóle ? biję się ciągle w głowę jak można ocenić kogoś mając allegro paczkomat za 8,99 że to bardzo droga wysyłka ? ogólnie zostaję przy twierdzeniu że my sprzedawcy jesteśmy dyma... w du.... i przez klientów i w szczególności przez allegro bo wywalam co miesiąc ponad 12k za fakturę a do nich jak napiszę to mi odpiszą ze przykro im ze czuję sienie sprawiedliwy itd ... poczytałem ten jeb.... regulamin i jest on napisany pod klienta zero pod sprzedawce .
miałem sytuację , gdy allegro usuneło ocenę kupującego bez możliwości ponownego jej wystawienia . Wszystko zależy od pracownika na jakiego trafisz i jego podejścia do sytuacji .Naponminj o tym jak bedziesz pisał .
Święta racja !
@MOTO-EXPERT na allegro wszystko można
można:
- wystawiać komentarz do transakcji, której nie było
- można wyzywać i ubliżać Sprzedawcom w komentarzach
- można oceniać subiektywnie transakcje mimo, że przepisy mówią o obiektywności
- allegro moderuje komentarze kierując się własną dowolnością ignorując wyroki sądów w sprawie odpowiedzialności podmiotu na którym są wypisywane
bo dla Allegro liczy się sprzedawca tylko w momencie :
1. wystawienia aukcji - jest kasa za wystawienie,
2. czas ogłoszenia - im dłużej oferta wisi na ogłoszeniu - jest kasa za ponowne wystawienie
3. sprzedaż - jest kasa z prowizji za sprzedaż
4. na koniec miesiąca wystawiając fakturę - bo jest wtedy gruba kasa jak w naszym przypadku gdzie mamy ponad 24k aktywnych ogłoszeń
dziękuję drogie allegro za tak wspaniałą ochronę dla sprzedawców <brawo>
Nie da się ukryć że jako sprzedawca możesz się poczuć jak tania siła robocza ,pracujesz 24 h na dobę często oddając cały swój zysk lub zadowalasz się ochłapami a chcąc uzyskać jakąś pomoc za niesłusznie ocenioną negatywnie swoją pracę odpowiedzą ci że klient ma do tego prawo .
powinni to zmienić i to mocno bo jaka jest podstawa do tego że klient może wystawić ocenę jeżeli nie odebrał przesyłki i każe zwrócić sobie całą wpłatę a dodatkowo całą praca nad opinią przez takich idzie na marne