Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam kilkadziesiąt ocen 5/5 we wszystkich kategoriach i raptem (sic!) jeden pacjent daje mi 3/5 za zgodność z opisem (tylko dlatego, że mu się nie chciało doczytać kilku linijek tekstu opisu), aż tu nagle dostaję maila z informacją "Spadł poziom jakości Twojej sprzedaży". Po otwarciu odnośnika dowiaduję się, że za to jedno jedyne 3/5 otrzymuję -1083 / 170 za zadowolenie kupujących!!! Zafajdane -1083 punkty, gdy wszystko inne jest super, ale wszystkie te "super" dają po jakieś dziadowskie 20-30 punktów, a za jedną (niesłuszną zresztą) ocenę 3/5 otrzymuję MINUS 1083 punkty!!! Ten, kto układał ten system ocen musiał brać srogie piguły.
@Grendel66 Wskaźniki allegro i sposób ich liczenia to jedna sprawa - temat rzeka...
Natomiast zerknąłem do wspomnianej przez Ciebie aukcji i nie było tam informacji, że to kserokopia a jedynie, że ''wydruk" - problem w tym, że oryginał to też jest ''wydruk'' a pamiętaj, że opis oferty nie może wprowadzać kupującego w błąd - na zdjęciu widoczne są oryginały (:
No właśnie nie. Ponieważ ja, wbrew pozorom, lubię jasne sytuacje, jestem w stanie w prosty sposób wykazać, że mam rację. Zamieszczone zdjęcia (na razie celowo ich nie zmieniałem, aby kupujący mógł sobie porównać) nie przedstawiają oryginału, a jedynie jedną z najstarszych kopii (wykonaną ze 30 lat temu, stąd pożółkłą). Nie oferowałem sprzedaży oryginału, ponieważ wykonany jest on na marnym, jeszcze mocniej pożółkłym i nieco wytartym papierze, dlatego wolałem zamieścić znacznie lepszej jakości wydruki z posiadanego pliku PDF. W celu udowodnienia swoich racji, zaoferowałem kupującemu bezpłatnie wysłanie listem zwykłym posiadanego (a już mi niepotrzebnego) oryginału, aby zobaczył różnicę między nim a zdjęciami w ofercie - jest tam inny sposób rozrysowania układu wskaźnika poziomu. Ale nie zareagował.
Zamknęli możliwość edycji, więc dopisuję.
Zresztą, nie chodzi o tę nieszczęsną jedną ocenę jednego parametru, a o to jak nieważne są wszystkie pozostałe oceny oraz wszelkie inne uzyskane punkty np. za:
Numery przesyłek uzupełnione w terminie: 100%
Wysyłka w terminie: 100%
Nierozwiązane Dyskusje: 0%
Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów: 100%
Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów: 38 min
Procent ofert z numerami identyfikującymi produkty: 98%
Procent ofert z Allegro Smart! lub opcją darmowej dostawy: 99%
Aktywne kanały płatności 2/2: PayU: Tak, Przelewy24: Tak
itd.
@Grendel66 rozumiem, że to może działać demotywująco, ale ta jedna obniżona ilość gwiazdek wpłynęła znacząco na ilość punktów, ponieważ jest to liczone proporcjonalnie do ilości ocen na przestrzeni ostatnich 30 dni, a w okresie 19.03-19.04 (wyniki wskazują na poprzedni dzień) jest to Twoja jedyna ocena.
Niestety, tacy są klienci. Choć ja wystawiam ocenę za każdy zakup, to nie mogę przecież ich zmusić do wystawiania ocen, skoro to jest dla nich tak "ciężka praca" - ocen jest kilka razy mniej, niż transakcji. Wiem że ta ocena zejdzie z celownika po 22.04, ale przerażająca jest jej "waga" w stosunku do wszystkich pozostałych parametrów.
to jedna z najbardziej bzdurnych ocen, jak allegro zrezygnowało z ocen kupujących , ci przestali wystawiać oceny sprzedawcom, 9 na 10 moich znajomych mówi ze ma to w dupie, jak jest ok to nie wystawiają , jak jest kiepsko to negatyw, przy 500- do 800 transakcji mam UWAGA max 30-50 komentarzy. tak 10% ludzi wystawia opinie. a wymagacie min 100 do super sprzedawcy, mialam kilkanaście tysięcy ale przecież są po 12m usuwane, a co pokolenie to ma bardziej na to wywalone
Taka jest tendencja (Kupującemu nic się nie chce) i niestety idzie w takim, niezbyt korzystnym dla Sprzedawcy kierunku. Niektórzy Sprzedający juz niedługo pozostaną z kontami w allegro z zerowymi komentarzami, choć sprzedają. Tutaj ważną rolą jest rola serwisu, może serwis w końcu się obudzi z tego "snu zimowego". Temat poruszany był już w wielu wątkach, ale jak domniemam ta sytuacja dotyczy tylko mniejszych Sprzedawców, którzy widocznie nie są siłą napędową serwisu i mogą tak naprawdę zniknąć z niego i nikt tego nie zauważy.
Na ogół ocenianych jest ok. 5-max. w dobrym miesiącu 10% transakcji. Będąc 12 lat na allegro, widząc wszystkie zmiany przez ten czas, jest to przykre. W czasach kiedy Kupującemu wystawiało się ocenę, Kupujący bardziej ochoczo i sam wystawiał...Po prostu każda strona transakcji zbierała te oceny. Teraz Sprzedawcy mają wielki problem i będzie się on bardzo szybko pogłębiał, doprowadzając do upadku wiele mniejszych firm.
Pomoc i działania allegro w tym kierunku są potrzebne natychmiastowo.
Różne propozycje były już zgłaszane, nawet słuszne, szkoda jednak, że Serwis nie słucha!!!
@-GOSI-
może serwis w końcu się obudzi z tego "snu zimowego"
Może komuś zależy, aby został opublikowany raport dotyczący platform sprzedaży (porównujący oceny wystawiane sprzedawcom wg zasad panujących na poszczególnych platformach), z którego mogłoby wynikać że na Allegro jest statystycznie najgorszy sort sprzedawców .
Niezdecydowanym kupującym wówczas będzie łatwiej dokonać wyboru platformy dla swoich zakupów na której sprzedawcy są wyżej oceniani.
@Grendel66 Ja doskonale rozumiem Twoje racje, sam jestem sprzedającym więc wiem jacy potrafią być klienci.
Nie mniej sam przyznajesz, że na zdjęciu widnieje nie do końca dokładnie to co wysyłasz tylko 'kopia wykonana 30 lat temu'. Na zdjęciu sprawia ona wrażenie oryginału - może na tym właśnie zależało kupującemu nawet jeśli byłby on gorszej jakości?
Pamiętaj, że opis jak i zdjęcia nie mogą wprowadzać kupującego w błąd a niestety uważam, że to właśnie miało miejsce.
Na przyszłość zamieść w ofercie wyraźną informację, że sprzedajesz kopie drukowane na bazie oryginału i nie będzie problemu.
Tu się zgadzam - zdjęcie zamieszczałem przy wystawianiu tej starej kopii (łudząco podobnej do podniszczonego oryginału), po czym, gdy zobaczyłem pewne zainteresowanie, zrobiłem nowsze, dużo lepszej jakości i to ich zdjęcia powinienem wstawić. Mój błąd.
@Grendel66 witamy na allegro ...
1. prosisz kupującego o usunięcie oceny
lub
2. czekasz 30 dni i wszystko wraca do normy
@WojciechB Co do punktu 1-ego to się czasem taka prośba źle kończy ,bo klient podrażniony nią może usunąć i wpisać jeszcze gorszą (a wiem co piszę z doświadczenia).
@mwmonety Wiem o tym, tez tak miałem, wtedy punkt 2. 😄 + moi nieaktywni kupujący.
Tak właśnie nieraz bywa - może wystąpić reakcja typu "nie podoba się, to teraz pożałujesz". Kiedyś, przed laty, gdy były jeszcze oceny neutralne i oceny dla kupujących, trafiłem na prawdziwego wrzoda. Facet bardzo długo ociągał się z wysyłką, za co dostał ocenę neutralną - oczywiście zemścił się negatywem (jedynym przez ponad 13 lat konta).