Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ocena klienta za koszt wysyłki - czy uważacie podobnie jak ja, że powinna być gwarantowana wysokość tej oceny w sytuacji, gdy Klient wybiera droższe formy wysyłki niż inne tańsze udostępnione dla jego zamówienia przez Sprzedawcę?
Często za koszt wysyłki otrzymuję 4/5 właśnie w sytuacji, gdy klienci wybierają droższą przesyłkę z udostępnionych przeze mnie dla jego zamówienia. I mimo że sami wybrali droższą, to oceniają na zbyt drogą… Dla mnie taka informacja to żadna informacja zwrotna - co mi daje ocena 4/5 lub 3/5 za koszt wysyłki, gdy udostępniłam tańsze, niż wybrał Klient?... NIC.
Co innego, gdy Klient wybrał najtańszą wysyłkę i mimo to ocenił ją na zbyt wysoką.
Nie powinno być żadnej oceny za cenę wysyłki. Kupujący w momencie dokonywania zakupu wie ile będzie go kosztowała przesyłka i jeśli mu to nie odpowiada to niech nie kupuje, albo kupi gdzie indziej.
Zgadzam się z tym całkowicie. W tej chwili zaniżanie oceny za koszty wysyłki to plaga. 2 miesiące temu obniżyliśmy koszty wysyłek kurierskich Inpost z 15 zł na 10,99 zł a Klienci nadal zamiast 5 gwiazdek dają 4. Nieporozumienie.
Ludzie, którzy nigdy nie zerknęli na cennik poczty, InPost, czy firmy kurierskiej, za pośrednictwem której sprzedawca wysyła towar, myślą, że cena jest wygórowana. Tymczasem musi towar zapakować, co także kosztuje, a do kosztu przesyłki doliczyć podatek VAT, o ile jest VATowcem.
Niestety, ale ceny w miejscu nie stoją. Inną rzeczą są mocno wyśrubowane ceny poczty, które niestety nie idą w parze z jakością usług.
jestem na tak , wysyłka allegro polecony 5,9 zł ocena za kw 3 gwiazdki , tragedia
Nie od końca. Czasem kupuję jakiś unikalny produkt od sprzedawcy świadomego jego unikalności, który wali koszt przesyłki z kosmosu ukrywając tam dodatkowy zarobek. I to jest OK?
Po wprowadzeniu prowizji od kosztów wysyłki czegoś takiego już nie będzie. Chociaż podejrzewam, że są to sporadyczne przypadki, jak sam wspomniałeś, obejmujące unikalne aukcje.
Też uważam, że koszt wysyłki nie powinien być oceniany, ponieważ jest on w pełni transparentny przed dokonaniem zakupu. Ostatnio mieliśmy sytuacje, w które Klient wybrał wysyłkę paczkomatem za 8,99zł i dostaliśmy za koszt wysyłki 4 gwiazdki. To chyba też nie jest OK 😉
a dlaczego nie będzie , myślę że ocena kosztów wysyłki pozostanie
No nie do końca. To, że ktoś akceptuje koszt wysyłki to nie znaczy, że on mu się podoba.
Często mam tak, że to co kupuje ma tylko jeden sprzedawca (najczęściej dotyczy to używanych przedmiotów) i mówi się trudno, kupuję i przepłacam za przesyłkę, bo zależy mi na przedmiocie, ale oceniam koszt dostawy średnio lub negatywnie.
Wielu sprzedającym wydaje się, że jak klient zaakceptował koszty dostawy to jest super szczęśliwy z ich wysokości, a to tak nie działa. Ocena kosztów to osobna kwestia od ich akceptacji.
Jak jeszcze była ocena czasu wysyłki to w ogóle była patologia: zamówiłem coś z wysyłką do 24 godzin, sprzedający dodawał przesyłkę do systemu już po godzinie, ale wysyłał ją dopiero za 3 dni (bo pewnie akurat wtedy był gdzieś przy okazji przy paczkomacie czy w jakimś innym punkcie nadawczym). Jak przyszło do oceny to Allegro z automatu dawało mu 5 gwiazdek za czas wysyłki i nie dało się tego zmienić.
Właśnie że do końca.Jak coś nie pasuje to się nie kupuje.Nikt nikogo nie zmusza do kupowania.
Tak samo jak i nikt nie zmusza do sprzedawania. Jak komuś nie pasuje system ocen może przestać sprzedawać.
Mi właśnie klient wlepił 3/5 gwiazdek za koszt wysyłki paczkomat allegro 8,99 zł. To kpina normalnie.
Zgadzam się, sama ostatnio kupiłam produkt wybrałam list polecony ekonomiczny który akurat w formacie s kosztuje 5,90 a naliczono mi 9 zł
Koszt przesyłki to nie tylko koszt nadania.
W skład przesyłki wchodzi: opakowanie (karton, koperta), taśma zabezpieczająca (pakowa), ktoś to musi spakować, dostarczyć na pocztę. To wszystko kosztuje.
Koszty przesyłki wtedy powinny być wliczone w cenę towaru, z wyjątkiem jeśli w licytacji coś sprzeda się za grosze wiadomo że wtedy jest ryzyko.
Jeszcze są koszty dodatkowe - koperta , tusz do drukarki , pakowanie , dojazd do poczty ..........
Jeśli sprzedawca daje za wysokie koszty wysyłki to można to zgłosić do allegro jako"naliczanie dodatkowych opłat". Ja chciałam kupić perfumy które już nie są dostępne, kosztowały 100 złotych ale wysyłka 250 złotych, czyli łącznie 350. Ten sprzedawca miał masę takich ofert, coś taniego, ale za wysyłkę cena z kosmosu. Zgłosiłam to kilka razu do allegro i już ten sprzedawca nie daje takich cen za wysyłkę. Polecam zgłaszać takie "kwiatki" do allegro, a sprzedawca będzie miał usuwane oferty jeśli będzie wystawiał z taką ceną za wysyłkę.
Koszty wysyłki jest z góry znany nie jest to żaden sekret. Więc dokonując zakupu zgadasz się z nim. Uważam że nie powinien być oceniany tym bardziej gdy allegro narzuca ceny za przesyłki nie wołając ubezpieczenia czy taśmy klejącej
Jaki dodatkowy zarobek? Koszt produktu to koszt zakupu + koszt dostawy. Wystarczy dodać.